Hvor kan man købe sexede trusser?
Fra : Rob

Dato : 20-11-02 17:31

Hej

Min kæreste vil gerne finde et sted hvor man kan købe g-strenge, som er
smalle foran og med høj udskæring.

Hun har set i tv et program om strippere, som bla. havde sexede undertøj
på....hvor strippere deres "tøj"?

Glæder mig til at høre fra dig/jer.

Hilsen Rob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-11-02 23:29

"Rob" <Rob@test.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Hej Rob

> Min kæreste vil gerne finde et sted hvor man kan købe
g-strenge, som er
> smalle foran og med høj udskæring.

Tja... nu ved jeg jo ikke hvor smalle og hvor høje, men vores
lokale undertøjsbutik har da nogle der passer ret godt på din
beskrivelse. I den nærmeste pornobutik har de desuden et udvalg i
alternativt undertøj, men om det er sexet er nok mest en
smagssag.

Lars

Fra : Henrik

Dato : 22-11-02 21:00

> [...]
> smalle foran og med høj udskæring.
>
> Hun har set i tv et program om strippere, som bla. havde sexede undertøj

Hej Rob & Co.

http://wickedweasel.com/index.asp

Hos dette firma kan du få dem så små at de dårligt kan dække ..... *S*

Mvh.
Henrik

Fra : John Sahl

Dato : 22-11-02 23:27

Henrik wrote:
> http://wickedweasel.com/index.asp
>
> Hos dette firma kan du få dem så små at de dårligt kan dække ..... *S*

Og de har endda en særdeles høflig og god betjening. Rimelig
responstid og lave priser. Vil man ikke købe, kan man i stedet
nyde deres lækre galleri.

Desuden ligger der en lille butik (Som jeg ikke husker navnet på)
på Vesterbrogade i København. Når man går ud af Vesterbrogade,
fra rådhuspladsen, forbi hovedbanegården og væk fra centrum,
ligger den på højre side. Den ligger ikke så langt ude, og når du
ned til Mc Donalds så er du gået for langt. Det er en lille facade,
kun et enkelt smalt vindue, men du kan til gengæld ikke undgå
at bemærke den da den er overfyldt af tingeltangel i form af
undertøj, smykker, sko, vist endda også make-up og parfume.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi har afsløret listen over årets Robinsonfinalister

Fra : Rob

Dato : 23-11-02 19:28

Hejsa

Tak for svarene.
Vi var inde og kigge på siden, og der findes lækre bikiner. Men det er lidt
ærgerligt at foretningen ikke ligger i danmark, da det skal prøves, før man
kan se om det ser ordenlig ud..

Vi kommer fra Jylland, så det bliver nok ikke forløbig vi kan komme ind og
kigge i den foretning du nævnte...finder der virkelig ingen "ordenlige"
forretninger her i "mørke" Jylland.

Hilsen Rob & Co..

Fra : John Sahl

Dato : 24-11-02 18:02

Rob wrote:
> Vi var inde og kigge på siden, og der findes lækre bikiner. Men det
> er lidt ærgerligt at foretningen ikke ligger i danmark, da det skal
> prøves, før man kan se om det ser ordenlig ud..

Hvis du så priserne, vil du nok være enig med mig om at det
godt kan svare sig at bestille noget uanset at man måske må
smide det væk.

Fra : Per

Dato : 24-11-02 04:07

In article <3dde8b96$0$176$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
playtime@mail.dk says...

> "Rob" <Rob@test.dk> skrev i en meddelelse
> http://wickedweasel.com/index.asp
>
> Hos dette firma kan du få dem så små at de dårligt kan dække ..... *S*

Er det i så fald ikke billigere at klippe en dækserviet lidt om? :)