JBH tsk tsk tsk
Fra : marianne hellemose

Dato : 20-11-02 16:01

Sabina sendte mig et "udklip" fra Metro Express i
formiddags om vores allesammens "gode ven" og hans
sorte arbejdere.

Nu er nedstående mail kommet fra Nina.

Jeg læste her til morgen i MetroXpressen, at JBH har udtalt, at han har
mistet 80 % af sine kunder. Han siger det er p.g.a. illegal arbejdskraft,
men jeg tror nu, du har haft en meget stor finger med i spillet.

Jeg kommer nok ikke på gruppen i dag, så du må gerne sende det til gruppen,
hvis ikke andre kommer med oplysningen.

Mange hilsener
Nina
Feca>>

Hmm jeg benyttede mig selvfølgelig af det og sendte fluks
en mail til redaktionen på Metro Express, med links
til JBH's øvrige "eskapader" det kunne jo være !!!!

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 20-11-02 17:00

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:arg8av$rjo$1@sunsite.dk...

> Hmm jeg benyttede mig selvfølgelig af det og sendte fluks
> en mail til redaktionen på Metro Express, med links
> til JBH's øvrige "eskapader" det kunne jo være !!!!

Hej Marianne
Fint, hvad der kan følges op på ...
NB! Tak for mail
Hilsen Denise

Fra : goofy

Dato : 20-11-02 17:07

Hej Marianne
"> Jeg læste her til morgen i MetroXpressen, at JBH har udtalt, at han
har
> mistet 80 % af sine kunder. Han siger det er p.g.a. illegal
arbejdskraft,

Las os håber det er sandt, så lukker han vel snart
Steen