Den nye SPV Smartphone
Fra : Kristian Dalby

Dato : 20-11-02 15:51

Nogle der kan fortælle lidt om deres erfaringer med den nye SPV Smartphone
med Microsoft styresystem?

Og måske har i evt nogle gode links til anmeldelser af telefonen!

Mvh Kristian

Fra : MaRk

Dato : 20-11-02 20:27

Her har flere af brugerne den-:http://mobilsiden.dk/mobildebat.dk/

Fra : Morten Isaksen

Dato : 21-11-02 13:09

"Kristian Dalby" <kristiandalby@(nospam)mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Nogle der kan fortælle lidt om deres erfaringer med den nye SPV Smartphone
> med Microsoft styresystem?

Jeg er meget godt tilfreds med den. Man skal lige vende sig til at tasterne
er ret små.

Batteritiden er mellem 1 dag og 2, så det skal man også lige vende sig til.
Det er dog ikke et problem for mig, da den blive opladet hver gang man
synkroniserer med PC'en.

MSN er for sejt på en telefon.

http://www.infosync.no/show.php?id=2481
http://news.google.com/news?q=spv+smartphone