ny miv efterladt her..
Fra : Inger Kaya

Dato : 20-11-02 15:44

En kitte på omkring 7 - 9 uger er efterladt herude... igen igen
Den har samme lyse creme rød som vores Tiger.... kunne godt mistænke
den for at være af samme forældre... men anyway...

Naboen kom fordi deres hund havde jaget den op i et træ hvor den ikk
kunne selv komme ned fra .... den var kommet helt ud på de tynde grene
og svæve...

Nå prøver jeg om jeg kan få held af at indfange den da den er lidt
sky. Om så kattens værn el. Inges kattehjem har plads til den må jeg
efterfølgende finde ud af... lige nu skal den bare indfanges... !
Derude overlever den ikk længe...

Gode råd til hvad jeg kan gøre ud over lave et varmt sted og stille
noget mad ud til den indtil jeg kan indfange den modtages med kyshånd.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-11-02 16:22

Har nu snakket med Inges kattehjem og kattens værn....
der er fuldt bugget begge steder ... så hvis ikk jeg finde een som vil
kunne tage kitten må det med tunge skridt nok blive dyrlæge...
Så er der nogen herinde som gerne vil modtage en lille cremerød
killing så sig endelig til...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-11-02 16:37

Inger Kaya wrote:
> [...]
> kunne tage kitten må det med tunge skridt nok blive dyrlæge...
> Så er der nogen herinde som gerne vil modtage en lille cremerød

lige nogle hurtige spørgsmål....

er den indfanget?
nogen ide om kønnet?
er den håndtam eller har hunden skræmt den fra vid og sans?
jeg kender nemlig muligvis en der er interesseret her på sjælland, mon man
kunne finde ud af noget hvis det blev itl noget??

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-11-02 16:52

Hej Sabina..

Nej den er endnu ikk indfanget men der arbejdes på sagen. Jeg kan ikk
sige noget om kønnet i nu af samme grund... men vores Tiger som kom
her til som "hjemløs" vidste sig at være en lille fin hunkat.

Den var klart skræmt fra vid og sans fordi den hund havde været efter
den og den var kommet ca. 4 meter op i et træ og sad ud på de tynde
grene.. men tror ikk den er så sky endda.. jeg kunne selv om den var
skræmt komme ret tæt på den men kunne ikk nå den.

Ville være godt for den om vi kunne finde ud af eet el. andet hvis...
men der er desværre langt fra vestjylland til Sjælland. Men det må da
i givet fald kunne findes ud af... hvis du kigger i albummet på NG
siden ligner den nøjagtig vores Tiger...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-11-02 17:04

Inger Kaya wrote:
> [...]
> sige noget om kønnet i nu af samme grund... men vores Tiger som kom
> her til som "hjemløs" vidste sig at være en lille fin hunkat.

hvor gammel er tiger egentlig?? kan der evt være tale om en af hendes
søskende??
jeg håber da du vil sige til lige så snart i har fanget det lille pus....

> [...]
> grene.. men tror ikk den er så sky endda.. jeg kunne selv om den var
> skræmt komme ret tæt på den men kunne ikk nå den.

lyder positivt jeg håber det lykkedes....

> [...]
> i givet fald kunne findes ud af... hvis du kigger i albummet på NG
> siden ligner den nøjagtig vores Tiger...

der er langt fra den ende af landet.... det kan jeg godt se..... og
problemet opstår jo hvis den kat der allerede er i husstanden ikke vil
acceptere det lille pus..... men det kommer nok an på tempramentet.....
måske kunne vi her i gruppen finde ud af noget etapekørsel??
men nu er jeg da iøvrigt lidt forud for mig selv*G* lad os nu lige se
hvordan det udvikler sig først

iøvrigt synes jeg at tiger er fiiiiiiiin ;)

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-11-02 17:39

<klip>
> [...]
>hvordan det udvikler sig først
>
>iøvrigt synes jeg at tiger er fiiiiiiiin ;)

Takker for det fine udsagn om Tiger. Tiger og hendes søster er født
omkring 1 juni 2002. Så kitten her må være en nyere generation. Men
muligvis af samme forældre..

Etape kørsel ... .kunne måske lade sig gøre....
vil jo også helst den lille får et nyt hjem.

Selv kan jeg ikk tage imod flere da jeg modtog de 2 små i sommers og
har 2 i forvejen. Og gerne skulle have med tiden min. 1 mere til mit
opdræt.

/ Inger Kaya (som nok skal lade vide når der er nyt i sagen)
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 20-11-02 19:30

Jeg kører fra Fredericia mandag formiddag til København.

Hvis det kan hjælpe på nogen måde vil jeg meget gerne!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : sanne

Dato : 20-11-02 19:45

Jeg kører fra Sdr. Felding til Middelfart i morgen - og vil til Odense at
kigge på søndag - kan det bruges til noget? Men der skal manual med, da
jeg endnu ikke har kat - kun ps2-mus :)

hilsen
Susanne

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-11-02 20:09

<klip>
Men der skal manual med, da
jeg endnu ikke har kat - kun ps2-mus :)
<klip>

*LOL*
nu må vi se hvornår jeg får indfanget den bette miv. Genboen havde set
den holde til oppe ved sportscenteret.... så vil gå mig en tur derop
når der bliver ro igen deroppe.... og se om jeg kan finde den så den
idet mindste kan få lidt varme inat.

Ved vi nogen endeligt om hendes Sabina kendte overhovedet var
interesseret i den..... det er jo lidt langt at fragte den hvis ikk...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : bankehytten

Dato : 20-11-02 17:35

Hej

> [...]
> i givet fald kunne findes ud af... hvis du kigger i albummet på NG
> siden ligner den nøjagtig vores Tiger...

en kat uden ledsager er ikke så dyr med fly jeg fik for et stykke tid siden en pris på 250 kr fra sønderborg til kastrup.
Men jeg ved ikke om det ikke er for meget for sådan et lille pus at skulle ud i en stor flyver alene.

Hilsen henriette.

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-11-02 17:27

Jeg vil krydse poter for at lille miv'en er "venskabelig"
og kan få et godt hjem. Hvis ikke, Inger så tænk på
hvad du sparer den for, en lang kold vinter og et barskt
liv, ingen små miv'ere skulle være alene i en stor grim kold verden.

knus
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-11-02 17:48

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> skrev i en
> [...]
> kunne tage kitten må det med tunge skridt nok blive dyrlæge...
> Så er der nogen herinde som gerne vil modtage en lille cremerød

Stakkels lille misser.

Har du prøvet at kontakte "Dyrenes beskyttelse"??
De har katte-internater flere steder i Jylland, bl.a. i Brande, Fredericia
og Randers.
Telefon til deres hovedkontor er : 33 28 70 00.

Held og lykke, håber nogen vil tage sig af den lille kat!

Men jeg er enig i, at hvis ingen vil eller kan tage den, så er en human
aflivning bedre end et usselt liv - og det er jo hvad den har i udsigt
ellers!!

mvh Eva

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-11-02 22:01

Nå går en aftenstur med en varm transportkasse under armen og noget
tun i den anden (det dufter nemlig så dejligt)
Så må vi se om heldet er med mig... *SSSSS* - stakkels lille miv..

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-11-02 22:30

hmm fandt ikk den lille kitte... men havde en skuldefuld velduftende
tun med og håber den så følger lugten

Der står en transportkasse udenfor med en stabel gl. håndklæder og det
tun som jeg håber den kan dufte... jagten forsætter imorgen...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Sander

Dato : 23-11-02 18:15

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der står en transportkasse udenfor med en stabel gl. håndklæder og det
> tun som jeg håber den kan dufte... jagten forsætter imorgen...

Hej Inger !

Har du ikke set mere til den lille killing ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 23-11-02 18:31

<KLIP>
>Har du ikke set mere til den lille killing ?
<kLIP>

Nej desværre men har ikk opgivet inu.

/ Inger Kaya
Dk-Pisik