Data sute 30.a og N 7110 ??
Fra : Claus Jensen

Dato : 02-03-01 22:13

Jeg kan ikke få nokia data sute 3.0a til at lave forbindelse med min 7110 !!
jeg har ellers købt det originale kabel (DLR3P) , som nokia skriver på deres
hjemmeside, at man skal bruge.
er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ?
jeg har prøvet at geninstallere programmet men den kan ikke selv finde com
porten hvor telefonen er tilsluttet.
det hjælper heller ikke at vælge comport manuelt.
P. F. T.
Claus Jensen

Fra : Erik Einum

Dato : 03-03-01 03:27

Claus Jensen <duplo@get2net.dk> skrev
> [...]
> com porten hvor telefonen er tilsluttet.
> det hjælper heller ikke at vælge comport manuelt.

Hva står det når du starter NDS? For Nokia 51/61-series!! Du skal ha PC
Suite til 7110, den finnes på www.forum.nokia.com. NDS kan imidlertid
modifiseres til 7110, vet/husker dessverre ikke hvordan, men denne
informasjonen fant jeg på nettet i sin tid.

///Mvh. EE

Fra : Claus Jensen

Dato : 03-03-01 10:31

HMMM !
jeg kan ikke rigtigt finde det her PC suite ?

mvh.
Claus jensen

Fra : N/A

Dato : 03-03-01 11:01

Fra : Claus Jensen

Dato : 03-03-01 11:01

mange tak!!!
men det er jo lige netop det med sms'erne jeg savner + et lidt bedre program
end fonesync , da jeg syntes det er lidt TRÆLS at bruge
Så hvis der nogen der ligge inde med nogle gode alternativer vil jeg da
gerne høre jeres foreslag.

mage tak for hjælpen
Claus Jensen

PS.
jeg fandt et prg der hedder : Oxygen Phone Manager 1.9 for Nokia 71**/62**
kender i det ?
er det godt ?
har i en crack til det ?

"Michael Krog" <krog@talent.dk> skrev i en meddelelse

> Det er næsten korrekt. Data Suite virker IKKE til 3210/3310/6210/7110
eller
> hvad folk ellers finder på.... KUN til 5110/6110/6150.
> Registreringsdatabasen kan dog ændres til at acceptere f.eks. 7110'eren.
Jeg

Fra : Erik Einum

Dato : 03-03-01 11:51

Claus Jensen <duplo@get2net.dk> skrev i
> PS.
> jeg fandt et prg der hedder : Oxygen Phone Manager 1.9 for Nokia
> [...]

Det er et _godt_ program til telefonbokredigering, kalenderredigering, og
SMS-redigering. Se en "test" av programmet på
www.nokiainfo.f2s.com/programs.html. LogoManager kan også ta for seg
telefonbok, men ikke like godt som Oxygen.

///Mvh. EE

PS! Jeg vil gjerne høre om crack jeg og....

PPS! Kan du ikke klippe bort det du ikke svarer på, samt skrive svaret
nederst? Det blir så mye lettere å følge tråden da!

Fra : Erik Einum

Dato : 03-03-01 11:54

> [...]
> hvad folk ellers finder på.... KUN til 5110/6110/6150.
> Registreringsdatabasen kan dog ændres til at acceptere f.eks. 7110'eren.

Det var denne reg-filen jeg tenkte på når jeg skrev modifiseres. Det er jo
egentlig en endring i en opprinnelig reg-fil såvidt jeg husker.

> [...]
> leverandør. Nokia havde formodentlig ikke evnerne/tiden til at lave det
> selv. PC Suite var ganske rigtigt annonceret længe - men det kom aldrig.

Stemmer. Jeg husket feil, beklager.

> [...]
VÆLD af
> andre programmer der gør det langt bedre...

Programmet er ikke så godt nei. Det eneste man trenger på PC-en for
modembruk via 7110 er vel en inf-fil som følger med på CD. Angående
telefonbokredigering så er Oxygen et meget bra program, med støtte for SMS
og kalendernotat i tillegg. LogoManager har kun støtte for telefonbok,
sending av SMS, samt logoer selvfølgelig.

///Mvh. EE

PS! Takk for fila, men den skal strengt tatt postes i dk.binaer (så får du
henvise dit i ditt innlegg, samt gjerne skrive i dk.binaer hvilken gruppe
du "sendte fra").