Symantec AV and filter for Exchange
Fra : Isak Lyberth

Dato : 20-11-02 14:27

Jeg kikkede lige hurtigt igennem dk.edb.sikkerhed.virus listen, men da
den virker lidt hjemmepc agtig prøver jeg her, i stedet (der ser ud til
at fler kloge mennesker her).

Vores Exchange server (2000, sp3) har fået Symantec Antivirus/Filter for
Exchange 2000, ver 3.02 installeret. Nu kan vi ikke længere sende zip filer.
ER der nogen her der ved hvor man går hen og tillader bestemte filtyper
at komme igennem uden at de bliver kriminaliserede?

Hilsen Isak

Fra : Per S. Christensen

Dato : 20-11-02 22:25

On Wed, 20 Nov 2002 14:27:10 +0100, Isak Lyberth
<ily.nothis@cip-global.com> wrote:

> [...]
>ER der nogen her der ved hvor man går hen og tillader bestemte filtyper
>at komme igennem uden at de bliver kriminaliserede?

I har højest sat en politik op, som spærre for zip filer.
ring til symantec i har gratis support på sav sålænge i har
vedligeholdelse..

(tager kun 5 min. så det er lidt hurtigere end dette)
Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 20-11-02 23:19

Per S. Christensen wrote:
> I har højest sat en politik op, som spærre for zip filer.
> ring til symantec i har gratis support på sav sålænge i har
> vedligeholdelse..

Jeg ville nok ringe til forhandleren eller distributøren.

Gratis support hos Symantec har jeg aldrig hørt om.

--
Christian E. Lysel, http://www.spindelnet.dk/

Fra : Per S. Christensen

Dato : 21-11-02 23:18

On Wed, 20 Nov 2002 23:18:36 +0100, "Christian E. Lysel"
<sunsite.dk.nntp@spindelnet.dk> wrote:

>Jeg ville nok ringe til forhandleren eller distributøren.
>
>Gratis support hos Symantec har jeg aldrig hørt om.

Ja men en gang skal også være den første.
Nå man køber sin SAV via Symantec Value License Program, følger der
automatisk et års vedligeholdelse og Gold Support med.
Men du kan jo ringe på 48134700 og hører om det virkelig kan passe.

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 22-11-02 09:17

Per S. Christensen wrote:
> [...]
> automatisk et års vedligeholdelse og Gold Support med.
> Men du kan jo ringe på 48134700 og hører om det virkelig kan passe.

Ok, det skal nok være rigtigt.

Jeg har blot på Raptor firewallen set at det er umuligt at få support,
også selvom man har ville fortælle om sårbarheder. Men det kan jo være
anderledes for andre produkter.

--
Christian E. Lysel, http://www.spindelnet.dk/

Fra : Per S. Christensen

Dato : 22-11-02 16:14

On Fri, 22 Nov 2002 09:17:16 +0100, "Christian E. Lysel"
<sunsite.dk.nntp@spindelnet.dk> wrote:

>Jeg har blot på Raptor firewallen set at det er umuligt at få support,
>også selvom man har ville fortælle om sårbarheder. Men det kan jo være
>anderledes for andre produkter.

På Symantec Firewall produkter følger vedligeholdelse og Gold Support
ikke med, men kan tilkøbes for ca 45% af hvad en opdatering koster.

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen