Netscapes Composer til Site Design ???
Fra : L & J S-A

Dato : 20-11-02 12:56

Hej NG

Er der nogle venlig sjæle som kan fortælle mig om Netscapes Composer er
god til simpel site Design ?

Composeren bruger da "charset=iso-8859-1" hvilket da skulle være 100 %
i orden med alle HTML Server.

Eller tager jeg helt fejl????....... Er Composeren noget værer hø som
ikke dur til noget som helst.

Ps. jeg har brugt den til mit eget site og da funger det 100 %.!!!

De Bedste hilsner

Jess.

Fra : jopa

Dato : 20-11-02 14:33

"L & J S-A" skrev bla..
> Er der nogle venlig sjæle som kan fortælle mig om Netscapes Composer er
> god til simpel site Design ?

Til simpel design kan anbefales notepad

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 20-11-02 14:53

L & J S-A wrote:
> Hej NG
>
> Er der nogle venlig sjæle som kan fortælle mig om Netscapes Composer er
> god til simpel site Design ?

Så vidt jeg har konstateret gør den et udemærket job. Der er nogen ting
som er lidt besværlige, men der er også meget hvor den gør det ret godt,
så man laver ret rimelig, standardkompatibel kode!

Jeg synes at nr 1 er at kode "i hånden", men det kan man jo _også_ med
Netscape Composer, så jeg forstår ikke hvad fordel notepad skulle have
udover at den ikke giver muligheden for lige at lave en tabel i wysiwyg...

mvh

Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>