Kritik af SMS-sender søges
Fra : Martin Kruse

Dato : 02-03-01 20:35

Hej NG...

Vi har lavet en SMS-sender og ville høre andres mening om den.

Den kan findes på:
http://www.msdesign.dk/index.asp?id=sms

På forhånd tak.

MK

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 02-03-01 23:09

"Martin Kruse" <martin.kruse@get2net.dk> writes:

>Hej NG...

>Vi har lavet en SMS-sender og ville høre andres mening om den.

Den siger:

SMS-sender

jmail.SMTPMail error '8000ffff'

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message

ids/sms/sendmail.asp, line 37

Ud fra fejlmeldingen gætter jeg på, at leveringen sker via
mail til SMS. I betragtning af hvor ringe de fleste mail->SMS
gateways kører, kan jeg ikke rigtig se behovet for endnu
en mailbaseret SMS-sender.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Krammer

Dato : 03-03-01 00:00

Nej jeg kan kun sige det samme !!!

Tiden for email baserede sms er overstået de kommer allllllllllllt for sent
!!

Jørgensen

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 03-03-01 17:50

"Krammer" <r.j@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Tiden for email baserede sms er overstået de kommer allllllllllllt for
sent
> !!

Undskyld min uvidenhed, men hvad er alternativet? At sende direkte til
udbyderens SMS-gateway?

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Kramme

Dato : 03-03-01 20:13

Alternativer :

www.besked.dk

Kom med andre hvis man kender nogen der er i direkte smsc-forbindelse

Kramme

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-03-01 23:58

Hej..