Kan ikke lide de små !
Fra : Mettemusen

Dato : 20-11-02 00:21

Hejsa

Er der andre af jer piger der heller ikke kan lide de små fyre og små
peniser. En fyr under 190cm høj og under 25cm penis (omkreds 18cm) siger
mig intet - jeg bliver bare så skuffet hvis den kun er 18cm og tynd (under
15cm omkreds) og hvis den samtidig er grim (bøjer, rød stram forhud,
ulækker hårvækst osv), så kan jeg ligefrem arrig over at han kan være
bekendt at byde mig det.

Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I ikke
skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.

Fra : Michael

Dato : 20-11-02 00:33

"Mettemusen" <mette-musen@inet.uni2.dk> wrote in message
-SNIP-

Du og din fisse er måske perfekt?

Fra : Nette

Dato : 20-11-02 00:49

"Mettemusen" wrote
> [...]
>
> Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I ikke
> skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.

Har du nogen sinde tænkt på, om du måske er lesbisk??

Nette

Fra : Carsten Matzon

Dato : 20-11-02 12:44

> Har du nogen sinde tænkt på, om du måske er lesbisk??
>
> Nette

KANON svaret... LOL ... =)

Carsten

- som syntes piger/kvinder med små bryster og en velbygget røv er lækre...

Fra : Tomas O.

Dato : 26-11-02 16:42

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in

SNIP

> Har du nogen sinde tænkt på, om du måske er lesbisk??
>
> Nette

Eller at hun render rundt med et plørehul af dimensioner.. som en veninde
af mig sagde engang: som at smide et kosteskaft ind i K.B.hallen.

Der er sgu noget der hedder bækkenbundsøvelser..

Tomas som ikke kunne dy sig

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 20-11-02 00:58

"Mettemusen" <mette-musen@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I ikke
> skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.

Hej, har 32 glatbarberede cm. Dem kan du få op i måsen

Fra : Mettemusen

Dato : 21-11-02 02:27

"Onkel Dunkel" <hgath@deepspace.dk> wrote in

> Hej, har 32 glatbarberede cm. Dem kan du få op i måsen
Uhmmmm, hvornår kommer du ?
Er du iøvrigt slank, muskuløs og lækker ?

Fra : POM

Dato : 21-11-02 20:38

> "Onkel Dunkel" <hgath@deepspace.dk> wrote in

> Uhmmmm, hvornår kommer du ?
> Er du iøvrigt slank, muskuløs og lækker ?
>
> --
> Med venlig hilsen

Jeg synes det er fantastisk, at et så hjernedødt indlæg kan få så mange
kommentarer med på vejen (Jeg ved godt, at jeg lige nu skriver selv skriver
en kommentar ...), men hvis konen har et problem med små 'mænd' så kan jeg
da ikke se at det kan interessere mig en døjt.
Jeg ville da være ked at at skulle rende rundt med en hel spegepølse mellem
benene hele dagen, bare fordi konen er blevet så udblokket, at hun ikke
længere kan bruge en almindelig pik. De fleste kvinder kan træne sig op til
at blive stramme dernede igen, men bevares, hvis det er for stort et
arbejde, så må hun jo leve med sit 'handicap'

Per

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-11-02 00:08

"POM" <per_madsen(nospam)@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Jeg synes det er fantastisk, at et så hjernedødt indlæg kan få så mange
kommentarer med på vejen (Jeg ved godt, at jeg lige nu skriver selv skriver
en kommentar

Per det skal du ikke få kvababbelse over, der har før været over 100 indlæg
om en dss fest hvor der intet stod af den mindste interesse så-----
MvH Steen

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 22-11-02 09:45

On Fri, 22 Nov 2002 00:08:19 +0100, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>Per det skal du ikke få kvababbelse over,

at alle Steens indlæg besvares som signatur - hvorfor det er umuligt
at skælne hvad den oprindelige skirbent og Steen sener birdrager med -
med mindre man hopper frem og tilbag ei indlægenene

> der har før været over 100 indlæg
>om en dss fest hvor der intet stod af den mindste interesse så-----

hvor af de 50 var fra Steen der - så gerne ville komme men ikke havde
modet :)

MvH
Bo M Mogensne

fut :dk.snak.snik

Fra : Arne Jensen

Dato : 20-11-02 09:17

On Tue, 19 Nov 2002 23:20:30 +0000 (UTC), Mettemusen
> [...]

>15cm omkreds) og hvis den samtidig er grim (bøjer, rød stram forhud,
>ulækker hårvækst osv), så kan jeg ligefrem arrig over at han kan være

En ting er i hvert fald helt sikkert.. Du vil ikke bryde dig
synderligt meget om mig. Jeg er nu engang et af de mennesker der rent
genetisk har en relativt kraftig kraftig hårvækst over hel kroppen...
Rent bortset fra det:
En kaukatisk mands penis er i gennemsnit ca. 12-16cm.
Altså har du været meget heldig hvis du har mødt mange mænd med en
større pik. Der er jo også den mulighed at du har gået meget ud med
afrikanere der statistisk har en større pik.

Så er der jo også en helt tredje mulighed.. At du aldrig nogensinde
har set en pik i det virkelige liv, og dig og din 14 årrige veninde
sidder og fniser over det i lige har sat og skrevet.

Også erder jo lige de der påståede fyre du har været skuffet og arrig
over.. Hvis du vitterligt skal have mindst 25/18 cm for at føle noget,
så har jeg mere ondt af de fyre der har været sammen med dig der ikke
har kunnet opfylde dette kriterie.. Det må da være som at smide en
cocktailspølse ind i en trappeopgang.

Helt alternativt ser du for mange pornofilm!

>Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I ikke
>skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.

!!!Du er sgu da mere end almindeligt latterlig at høre på!

Fra : Mettemusen

Dato : 21-11-02 02:29

Arne Jensen <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> større pik. Der er jo også den mulighed at du har gået meget ud med
> afrikanere der statistisk har en større pik.
Nej det var Danskere

> Helt alternativt ser du for mange pornofilm!
Er du misundelig

Fra : Arne Jensen

Dato : 21-11-02 07:52

On Thu, 21 Nov 2002 01:28:56 +0000 (UTC), Mettemusen
<mette-musen@inet.uni2.dk> wrote:

>Arne Jensen <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in

>Nej det var Danskere

>Er du misundelig

Tag du det bare ganske roligt jeg får set det porno jeg har lyst til
at se!

Et simpelt spørgsmål:

Har du overhovedet noget som helst konstruktivt og fornuftigt at sige
eller vil du bare gerne provokere og more dig på andres bekostning?
Hvis det sidste er tilfældet er jeg mere end almindeligt glad for at
du ikke hører til i min bekendskabskreds.. Det ville i givet fald
blive et meget kort bekendskab!

Møffe

Fra : Mai-Britt

Dato : 28-11-02 07:59

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> [...]
> større pik. Der er jo også den mulighed at du har gået meget ud med
> afrikanere der statistisk har en større pik.

Jeg har læst at forskellen på størrelsen, når man sammenligner den
afrikanske og den kaukatiske gennemsnitlige penis, rent faktisk er så
"lille" som små 2 cm..
Så den skulle ikke helt kunne gøre udslaget mellem de 12-16cm og de 28cm -
naturligvis ingen regler uden undtagelser, jeg har sgu også set kaukatiske
peniser (hele 3 faktisk) over de 20cm hvilket er et ganske imponerende syn -
men hvilket også fik mig til at klemme lårene sammen i det ene tilfælde -
den skulle jeg ikke have nogen steder hen.... No way... Den var så stor og
tung at den ikke kunne andet end at ligge - og nåede ham næsten til knæet -
PYHA
Men nu vi snakker afrikanere - så er jeg selv så heldig at have en af
slagsen som kæreste.. Og der er ingen der kommer til at høre mig klage...

<snip> Det må da være som at smide en
> cocktailspølse ind i en trappeopgang.

*rofl* - kommer til at tænke på et udtryk jeg engang hørte da jeg boede på
kollegie "Som at kneppe et køleskab" - Kan være det er meget rammende her??

Mai-Britt

*der er vendt frygteligt tilbage efter længere tids fravær - håber I har
savnet mig*

Fra : Henning

Dato : 28-11-02 22:01

Mai-Britt wrote:

Hej Mai-Britt

> Men nu vi snakker afrikanere - så er jeg selv så heldig at have en af
> slagsen som kæreste.. Og der er ingen der kommer til at høre mig
> klage...

Da jeg var 18 oplevede jeg at være sammen med en pige
på samme alder, hvor jeg lå og spekulerede på om "den" var
inde og hun blev pisse fornærmet da jeg efter 5 minutters søgen
efter omkredsen på hendes skede-indgang, dristede mig til at
spørge hende om den var inde eller ej, hun kunne sikkert have
taget bunden af en vinflaske uden besvær/opvarmning, hun kunne
i hvertfald uden at protestere eller anden lydtilkendegivelse, tage
hele min håndværker lap til midt på håndleddet.

> Mai-Britt
>
> *der er vendt frygteligt tilbage efter længere tids fravær - håber I
> har savnet mig*

Ja men velkommen til igen, det er jo omkring 2 år siden du sidst
var "på" *GGG*

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 29-11-02 17:53

> [...]
> i hvertfald uden at protestere eller anden lydtilkendegivelse, tage
> hele min håndværker lap til midt på håndleddet.
Det er lidt synd for sådan en pige.
Hvordan skal hun få skedeorgasme....
Det skulle kunne lade sig gøre at få lavet skeden mindre.
Måske det ville være en god ide i det tilfælde.
Der snakkes næsten altid om når det er mænd som har problemer med
potensen.
Men kvinder vil vel også gerne have løst problemet.....
Gad vide om der er nogle kvinder som får lavet skeden mindre af den
grund.
Jeg så en i fjernsynet som havde fået lavet skeden mindre. Men det lød
som om at det mest var af hensyn til manden. Men kvinderne har jo også
lyster.

Fra : Mai-Britt

Dato : 30-11-02 09:14

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Mai-Britt

Hej Henning

> [...]
> inde og hun blev pisse fornærmet da jeg efter 5 minutters søgen
> efter omkredsen på hendes skede-indgang, dristede mig til at

Jeg har engang været sammen med en fyr hvor jeg lå og tænkte på om han var
inde eller ej - det skal så også lige siges at han havde en temmelig lille
pik - jeg kunne have det hele i munden på én gang uden at der var tale om
"deep throat" - og det var mens den var stiv!!

hun kunne sikkert have
> taget bunden af en vinflaske uden besvær/opvarmning, hun kunne
> i hvertfald uden at protestere eller anden lydtilkendegivelse, tage
> hele min håndværker lap til midt på håndleddet.

Okay - at jeg udtaler mig om at jeg ikke vil klage er så ikke lige tænkt som
at jeg skal sammenlignes med den stakkels pige du nævner her... - det var
mere ment som at jeg er mere end almindeligt tilfreds med min kærestes
størelse og gørelse..
Det er min oplevelse af fyrens højde og kropsbygning _ofte_ er proportionel
med størrelsen på hans pik - (ingen regler uden undtagelser - derfor skriver
jeg også _ofte_) - og hvis jeg kigger på hans størrelse kropsmæssigt og
sammenligner med de danske fyre jeg har mødt der har været af sammen
højde/drøjde - så er den en hel del større end jeg havde forventet - Den er
dog ikke de 28cm som Mettemusen mener de skal være, og hvor Arne så skrev at
det måtte være fordi hun havde været sammen med mange afrikanere (da den jo
statistisk set er større - selvom jeg har læst det "kun" drejer sig om
2cm) - Men - 28cm eller ej - afrikaner eller ej - jeg er bare vild med min
kæreste..

> Ja men velkommen til igen, det er jo omkring 2 år siden du sidst
> var "på" *GGG*

Jeg var også på for en kortere bemærkning for et års tid siden eller 1½ -
men må tilstå der pludselig dukkede andre ting op der var mere interessante
og fritiden var sparsom.. Såh..
Men nu er den der - fritiden.. *GG* (der er mange fordele ved at være
nattevagt og kun arbejde hver anden uge)

> MVH
> Henning

QnuZ
Mai-Britt
*der lige er kommet hjem fra en lang vagt og vil i seng om lidt*

Fra : Henning

Dato : 03-12-02 05:07

Mai-Britt wrote:
> [...]
> her... - det var mere ment som at jeg er mere end almindeligt
> tilfreds med min kærestes størelse og gørelse..

Hun er den eneste jeg har mødt, der var sååååå stor
Ellers er det ofte nok at skifte stilling og vinkel for at
klare det problem med at kunne mærke kvinden

> QnuZ
> Mai-Britt
> *der lige er kommet hjem fra en lang vagt og vil i seng om lidt*

Som du ser på mange af mine indlæg, er de ofte skrevet om natten eller
formiddagstimerne, så sov godt.

Knus
Henning

Fra : Gert jensen

Dato : 20-11-02 00:48

Jammen tillykke med det!!
Jeg syntes at jer piger med grimme bryster og vamle fizzer skulle holde jer
tilbage for det kan i sku ikke byde os fyre, altså bare så i ikke skuffer os
ikk

Med venlig hilsen

Fra : Lis

Dato : 20-11-02 12:05

> [...]
>
> Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I ikke
> skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.

Mettemusen , du har for mig at se to problemer.
"Ladeporten" kan operativt gøres mindre, værre er det med forøgelsen af
hjernekapasititen, det kræver hårdt arbejde,men en god sidegevinst
kunne jo være, at din trang til negativt opmærksomhed elimineres.
Må alderen arbejde for dig !

Lis

Fra : Mettemusen

Dato : 21-11-02 02:33

"Lis" <lis@lis-petersen.dk> wrote in

> "Ladeporten" kan operativt gøres mindre,
Ikke nødvendigt, jeg elsker min store smukke fisse

> hjernekapasititen, det kræver hårdt arbejde,
Ja du har langt endnu. Du skulle starte med at lære at stave.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-11-02 13:07

> Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I ikke
> skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.
>
> --
> Med venlig hilsen

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-11-02 16:14

> jeg bliver bare så skuffet hvis den kun er 18cm og
> tynd (under 15cm omkreds)

Mettemus, you're my kinna girl. Spørgsmålet er, om du nogensinde har prøvet
en _rigtig, rigtig stor_ mand i stedet for latterlige 190/25/18?

--
-Jens B.

Fra : Mettemusen

Dato : 21-11-02 02:35

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Mettemus, you're my kinna girl. Spørgsmålet er, om du nogensinde har
> prøvet en _rigtig, rigtig stor_ mand i stedet for latterlige
> 190/25/18?
Ja mange hævder at det er ganske almindeligt. Jeg ville så gerne prøve
nogle store. Kender du nogen så vil jeg gerne i kontakt med dem ?

Fra : Michael

Dato : 20-11-02 00:41

"Mettemusen" <mette-musen@inet.uni2.dk> wrote in message
-SNIP-

Du og din fisse er måske perfekt? Ku sku godt tænke mig at se hvor "heldig"
du ser ud.....
Øv, hvor er det dog en dum ting at sidde og skrive.
Hvis den jeg er sammen med ikke bryder sig om min krop som den er, perfekt
eller ej, så er det sku hendes problem. Jeg er godt tilfreds!

Fra : Per

Dato : 20-11-02 21:20

In article <aregvu$efb$2@sunsite.dk>, mette-musen@inet.uni2.dk says...
> Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I ikke
> skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.

Mosegaard hold nu op!

Fra : Helle Madsen

Dato : 23-11-02 19:39

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse
> In article <aregvu$efb$2@sunsite.dk>, mette-musen@inet.uni2.dk says...
> >

> Mosegaard hold nu op!

LOL...enig!!!

Fra : Roffus

Dato : 23-11-02 14:11

Neste størrelse av din fisse er måske en koffert? (

Fra : 2mas Jensen

Dato : 23-11-02 14:17

Sat, 23 Nov 2002 13:11:09 GMT, skrev "Roffus" <la2ju@chello.no> noget
i retning af:

>Neste størrelse av din fisse er måske en koffert? (

Prøv med "elevatorskakt" *GG*
--
2mas Jensen
1,90 m, 175+ kg and I'm still single...

Fra : Tomas O.

Dato : 26-11-02 16:45

2mas Jensen <t2j@hotmail.com> wrote in

> Sat, 23 Nov 2002 13:11:09 GMT, skrev "Roffus" <la2ju@chello.no> noget
> i retning af:

> Prøv med "elevatorskakt" *GG*

Eller en kornsilo.

Tomas

Fra : Tomas O.

Dato : 26-11-02 16:40

> [...]
> tynd (under 15cm omkreds) og hvis den samtidig er grim (bøjer, rød
> stram forhud, ulækker hårvækst osv), så kan jeg ligefrem arrig over at

Hold da op. 25 cm pik er sgu 10 cm over gennemsnittet for en almindelig
dansker.

> Der mener jeg at I fyre skulle være galante og holde Jer tilbage så I
> ikke skuffer os piger, når I nu ved at I ikke har en heldig penis.

Du er vist en troll!!

Ak ja.. sikke noget at du ikke får opmærksomhed nok derhjemme siden du skal
trolle i dss.

Tomas
FUT ud i det blå

Fra : Tiny

Dato : 01-12-02 21:19

18 CM i omkreds?? du må eftermame have noget af en stor muderkusse!! er du
blevet voldtaget af en hest??