Fjerne understregning i hyperlinks
Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 20-11-02 00:13

Er der nogen, der ved, hvordan man fjerner understregningen i hyperlinks i
FrontPage 2000.
Det eneste jeg er nået frem til ved forsøg er, at hvis jeg afkrydser "Blink"
Indsæt > Hyperlink > Typografi > Formater > Skrifttype, så ser det ud til at
virke.
Men der står jo "Blink", så mon det blinker i Netscape-browsere? Jeg bruger
selv Internet Explorer.
Jeg tænkte, at der måske er en anden måde at gøre det på. Jeg har ikke
kunnet finde noget om det i FrontPage-bøger.
Så gode råd er velkomne
Vh.
Kitt Søndergaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-02 00:32

"Kitt Søndergaard" <kitt@vip.cybercity.dk> skrev :

>Er der nogen, der ved, hvordan man fjerner understregningen i hyperlinks i
>FrontPage 2000.

Det nemmeste i FP 2000 er at indsætte dette i <head> i
htmlvisning på siden:

<!--
a   {text-decoration: none}
-->

Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 20-11-02 07:55

> Det nemmeste i FP 2000 er at indsætte dette i <head> i
> htmlvisning på siden:

> <!--
> a {text-decoration: none}
> -->
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Tak for svaret, men hvis man ikke bruger ccs (typografiark), er der mon så i
FrontPage 2000 en løsning på det?
Vh.
Kitt Søndergaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-02 08:36

"Kitt Søndergaard" <kitt@vip.cybercity.dk> skrev :

>Tak for svaret, men hvis man ikke bruger ccs (typografiark), er der mon så i
>FrontPage 2000 en løsning på det?

Den løsning jeg skrev var jo ikke med et typografiark, men
skrevet på hver side.

Nej, det kan ikke laves uden css (men det ville være en god ide
at overveje at bruge et typografiark, det gør mange ting
nemmere).

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-02 00:32

"Kitt Søndergaard" <kitt@vip.cybercity.dk> skrev :

>Men der står jo "Blink", så mon det blinker i Netscape-browsere?

Ja.