MS Windows
briani 27239
tweak ui kan ikke huske
Fra : Christian

Dato : 19-11-02 23:21

tweak ui kan ikke huske mine indstillinger... bl.a sætter jeg menuspeed til
fast - men efter hver reboot er den tilbage på default... hvorfor nu det?

Jeg har prøvet både med v. 1.33 og 2.0 - men det er det samme...

winxp pro dk sp.1

Fra : SA

Dato : 20-11-02 08:33

Det er fordi du skal ændre nogle andre indstillinger.

Kig under (min er en egelsk version) System
Properties ->Performance ->Settings

Prøv at ændre vælge Best Performance. Derved slår du alt "pop" fra, og så
kan Tweakui huske
din indstilling.

Du skal altså ind og rode med alle disse "pop" indstillinger. NB! Du kan
herefter forsøge dig med
slå dem til en ad gangen, og se om Tweakui kan huske indstillingerne.

PS! Min XP er som skrevet engelsk, så du skal selv lige oversættet mine
referencer.

/SA