LOTR
Fra : Prestij

Dato : 19-11-02 23:06

Hvor er det hvor man kan se en bil kørende i baggrunden??

Der skulle være flere forsk fejl.......men hvor er de??

Er de blevet finpudset væk fra DVD skiven??

På forhånd tak

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 20-11-02 05:14

> Hvor er det hvor man kan se en bil kørende i baggrunden??
>
> Der skulle være flere forsk fejl.......men hvor er de??

Jeg tror aldrig de har været der. Folk opfinder deres egne bloopers for at
lyde smarte.
Adskillige websites siger også at Aragorn snakker dansk til Arwen ('va est
lihn' blev til 'min älskling' som er SVENSK!!!) og endog beder Legolas 'have
a bath'! (siger: "Havo dad, Legolas", 'sæt dig ned' på elvisk.)
(Jeg er ikke nørd, jeg har læst det her på andre sites, ok?)

Jeg ved ikke hvad man skal kalde det fænomen: Fake bloopers?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-11-02 17:53

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke hvad man skal kalde det fænomen: Fake bloopers?

Resultatet af nørder med fritid.

/Nikolaj

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-11-02 17:52

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
>
> Resultatet af nørder med fritid.
>
> /Nikolaj

Og en forrygende mangel på danskkundskaber - eller dansksprogede bekendte -
hos pågældende hjemmesideejere.

Ara_dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-11-02 12:20

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> Hvor er det hvor man kan se en bil kørende i baggrunden??
>
> Der skulle være flere forsk fejl.......men hvor er de??
>

> Er de blevet finpudset væk fra DVD skiven??
>

> På forhånd tak

Jeps - tjek her:

For bilen langt væk bag den mark hvor Sam og Frodo snakker - den er fjernet
fra den nye version:
(Billede 1 er lavet med rød markering for at folk kan se hvor de skal kigge)
<http://www.furnituretiger.dk/images/lotrCar/page_01.htm>

Og tjek lige bøgerne bag Sams hoved - den er ikke fjernet fra selv spec. ed.
versionen:
<http://www.furnituretiger.dk/images/lotrSam/page_01.htm>

Kopiér eventuelt billederne i stor størrelse ned på din pc og tag et kig på
dem i hurtig rækkefølge.

MvH Ara_dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 21-11-02 17:45