Rust...?
Fra : Klaus Lauritsen

Dato : 19-11-02 22:09

Davs i gruppen,-

knægtens akvarium skaber sig tosset,- det ser ud ti at der er rust på
planter og sten, og vandet har fået et rødligt skær. Planterne går ud.. Vi
har netop givet det en parasit-kur (dråber), da fiskene var syge/døde...
(ja, vi er nybegyndere ud i dette her...).

Nogle gode råd m.h.t. hvad vi kan gøre for at redde stumperne inden vi
kaster håndklædet helt?

--

MVH Klaus Lauritsen
(Remove NIXTHIS in mailadress to reply)

Fra : Linux

Dato : 20-11-02 08:57

hej Klaus.
det bedste råd jeg kan give dig er at tage fisk og planter fra i en spand
for derefter at starte akvariet op helt fra begyndelsen
skylning af sten & planter/akvarie = nyt vand Aqva safe
og en smugle salt så vil jeg mene at det ikke kan gå helt galt

ps. det kunne der også blive en rigtig god far & søn dag ud af

Mvh LINUX

---

Fra : Carsten Gall

Dato : 20-11-02 10:09

Linux <tbnoglts@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ddb3f78$0$71979$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> skylning af sten & planter/akvarie = nyt vand Aqva safe
> og en smugle salt så vil jeg mene at det ikke kan gå helt galt

Der er endnu ingen der har bevist nogen effekt af Aquasafe, ud over på
producudentens økonomi.
Så det er totalt spild af penge at købe det.

Carsten

Fra : Tim Sørensen

Dato : 20-11-02 16:46

"Linux" <tbnoglts@oncable.dk> wrote
> skylning af sten & planter/akvarie = nyt vand Aqva safe

AquaSafe!!!!!
Det var dog noget skrækkeligt anoget at putte i et akvarie!

Kan du slet ikke li´ dine fisk?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-11-02 17:25

"Linux" <tbnoglts@oncable.dk> wrote in message

> Aqva safe
> og en smugle salt

Unødvendigt til skadeligt hvis ikke man /tror/ på det.

vh
Jan