Q: On The Road Again
Fra : Kevin Hansen

Dato : 19-11-02 20:26

Hej alle sammen..

Er der nogle der kan sige mig hvem er har skrevet " On The Road Again" ?

Mvh
kevin-h@worldonline.dk

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 19-11-02 21:23

"Kevin Hansen" skrev

> Er der nogle der kan sige mig hvem er har skrevet " On The Road Again" ?

Hej Kevin

Jeg mener det er Willie Nelson der skrev og sang den i sin tid - og jo, det
står sørme også på min Forrest Gump-plade, at det er ham der er ophavsmand.

Venlig hilsen Kristin.

Fra : K.Bornak

Dato : 19-11-02 23:09

Det har willie Nilsson
Kevin Hansen <kevin-h@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gfwC9.22563$HU.1627189@news010.worldonline.dk...

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 20-11-02 11:39

For meget længe siden lavede Canned Heat også et nummer med den titel..
Se evt her: http://www.drfeelgood.de/c_heat/s_onther.htm

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 20-11-02 11:41

Som man også kan se er det Dr. Feelgood som har lavet den oprindeligt.