Unlock 3210 !!!!!!
Fra : X@Y

Dato : 02-03-01 18:35

Hvordan gør man egentlig når man har fået koden til unlock af telefonen,
hvilken menu skal man ind i ?. Eller er det en og anden service kode man
taster ind ?.
Jeg kom bare til at tænke over det, da jeg ikke kan finde en menu som
ligner noget i den retning !.
Nogen der har prøvet det, og gider at forklare ?.

Mvh.
Brian.

Fra : Jane & Otto

Dato : 02-03-01 19:40

"X@Y" <X@Y.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligner noget i den retning !.
> Nogen der har prøvet det, og gider at forklare ?.

Når du sætter et kort fra et andet selskab i, spørger den efter koden.

mvh. otto

Fra : X@Y

Dato : 02-03-01 19:44

> Når du sætter et kort fra et andet selskab i, spørger den efter koden.
>
> mvh. otto

Nope, den skriver noget ala. SIM card not accepted, ingen forespørgsel om
kode !.
Er prøvet

Fra : Morten Juel

Dato : 03-03-01 01:45

ude hvor man skriver tlf numre, skriver du #pw+koden+1#

Mvh
Morten

Fra : Christian Hansen

Dato : 03-03-01 13:09

Morten Juel skrev:
> ude hvor man skriver tlf numre, skriver du #pw+koden+1#

Det er lige værd at bemærke at 1-tallet kun er hvis det er den simlock som
vedrører netværkslås...
/ballex

Fra : X@Y

Dato : 03-03-01 13:15

> ude hvor man skriver tlf numre, skriver du #pw+koden+1#

Hvad menes med pw er det bogstaverne, eller er det et operatør pass word ?.

> Det er lige værd at bemærke at 1-tallet kun er hvis det er den simlock som
> vedrører netværkslås...

Det er vel også den lås der bruges eller ?.
Hvad er der af andre muligheder + ?.

/Brian

Fra : Erik Einum

Dato : 03-03-01 16:29

X@Y <X@Y.com> skrev

> Hvad menes med pw er det bogstaverne, eller er det et operatør pass word
?.

Jeg regner med at p=3 ganger * og w=4 ganger *, altså:
# og *** og **** og unlockkode og 1 og #
^^^ ^^^^ ^
Hhv. 3 og 4 raske trykk. Avhengig av hvilken lås som er brukt
(jf. Chr. Hansen)

///Mvh. EE

Fra : Christian Hansen

Dato : 04-03-01 17:38

X@Y skrev
> Det er vel også den lås der bruges eller ?.
> Hvad er der af andre muligheder + ?.
Lås 1 er den der bruges til at låse telefonen til Udbyderen
Bruges oftes.
Lås 2 er den der bruges til at låse telefonen til Netværket
Bruges aldrig.
Lås 3 er den der bruges til at låse telefonen til anden udbyder
Bruges aldrig.
Lås 4 er den der bruges til at låse telefonen til sim kortet
Bruges af især debitel.

/Christian

Fra : Erik Einum

Dato : 04-03-01 22:30

Christian Hansen <juhl@hansen.dk> skrev

> [...]
> Bruges aldrig.
> Lås 3 er den der bruges til at låse telefonen til anden udbyder

_Tror_ lås 3 er den som låser telefonen til et land (fungerer på alle nett
i det landet, men ikke i andre land).

> Lås 4 er den der bruges til at låse telefonen til sim kortet
> Bruges af især debitel.

///Mvh. EE