REQ: Bigbrother logo + ringetone.
Fra : Morten Thomsen

Dato : 02-03-01 17:55

Hejsa

Er der ikke en flinker sjæl der vil sende mig BigBrother logoet og
ringetonen enten på mail, eller upload det i dk.binaer, i et format så
man kan bruge det i Logomanager.

Det er jo åbenbart kun teledk og mobilix abonnenter der kan hente det
via sms. Skod.
Se hvordan du henter det på www.bigbrother.dk

På forhånd tak
Morten Thomsen
This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...

Fra : JK

Dato : 02-03-01 18:10

Er postet i news:dk.binaer

JK

Fra : Erik Einum

Dato : 02-03-01 18:56

> [...]
> man kan bruge det i Logomanager.
>
> Det er jo åbenbart kun teledk og mobilix abonnenter der kan hente det

Har ikke vært inne på www.bigbrother.dk, men på www.bigbrother.no ligger
det logoer som bildefiler, disse kan man høyreklikke og velge kopier, og
så lime det inn i LogoManager. Dette virker på alle hjemmesider der det
ligger bilde av logoer (med mindre høyreklikkmulighet er fjernet fra
siden). I nyeste versjon (1.1.81) er det også en capture-mulighet.
Alternativt kan man ta screen-grab fra nettleseren, lime inn i
bildebehandlingsprogram og kopier-lim inn derfra.

///Mvh. EE

Fra : Morten Thomsen

Dato : 02-03-01 19:16

Takker for logoet.

Nogen der har ringetonen??

Mvh

Fra : Erik Einum

Dato : 03-03-01 04:20

> [...]
>
> Er der ikke en flinker sjæl der vil sende mig BigBrother logoet og
> ringetonen enten på mail, eller upload det i dk.binaer, i et format så

BigBrother ringetone (norsk) mp3-format postet i dk.binaer i tråden

BigBrother logoer (norske) gif-format 8 stk postet i dk.binaer i tråden

///Mvh. EE

Fra : Erik Einum

Dato : 03-03-01 04:33

Erik Einum <erik-ein@nospam.online.no> skrev
> BigBrother ringetone (norsk) mp3-format postet

også postet wav-format

> BigBrother logoer (norske) gif-format 8 stk postet

også postet nlm-format

///Mvh. EE

Fra : JK

Dato : 03-03-01 09:49

Hej Morten

Send mig dit telefonnummer via mail så skal jeg prøve at sende ringetonen
til dig.

JK