Kan Nokia 7650 ik unlockes???
Fra : Master_D

Dato : 19-11-02 18:44

jeg har kigget lidt på nettet og er det rigtigt at der slet ik der nogen der
kan unlocke den???

Fra : Christian Poulsen

Dato : 19-11-02 20:32

> jeg har kigget lidt på nettet og er det rigtigt at der slet ik der
> nogen der kan unlocke den???

Måske fordi den overhovedet ikke sælges låst.

Fra : Master_D

Dato : 19-11-02 21:53

det skriver de ellers på wanna-save og Telekæden at den er sim-låst i 6
måneder

http://www.wanna-save.dk/telefoni/tilbud/vare.asp?VareID=373

http://www.tele-k.dk/product.asp?product=126&page=2

Fra : **Trads**

Dato : 19-11-02 22:06

Har hørt ved forsk. forhandler.at overstiger en tlf en pris på over
1500-2000kr er de generelt ikke låst.... Min Panasonic GD67 køb i ElGiganten
var ikke.
Men ved ikke om det holder vand. !!!

Fra : John K

Dato : 20-11-02 19:22

"**Trads**" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt ved forsk. forhandler.at overstiger en tlf en pris på over
> 1500-2000kr er de generelt ikke låst.... Min Panasonic GD67 køb i
> [...]

Ja og nej. Jeg kender adskillige der har købt telefoner i prisklassen over
2.000 kroner der har været SIM-locked, så helt vandtæt er den ikke

Mvh

John K