Hub- switch - forgrening ??
Fra : Jens Peter Hansen

Dato : 02-03-01 17:26

Et for de kloge et simpel spørgsmål:

Har fra routeren trukket længere netkabel til rum, hvor jeg nu ønsker at
kunne koble op med 2 PC'ere.

Kan jeg her benytte en hub eller switch (hvad er forskellen) til at give
begge adgang?

jph
--

Jens.Peter.Hansen@bigfoot.com
Tlf. 86 47 95 21

Initativtager til PurhusNet - et virtuelt mødested for borgere i Purhus
kommune
http://www.PurhusNet.dk

Fra : Jonas Melson

Dato : 02-03-01 17:33

fgh

Fra : Jonas Melson

Dato : 02-03-01 17:36

Du kan benytte begge, men en hub er i de fleste tilfælde tilstrækkeligt og
langt billigere.
Jeg benytter selv router->HUb-> 2 pc'ere.