Cs problem
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 19-11-02 17:46

hej
Når jeg spiller online, med CS så når jeg f.eks går fremad så ryger jeg
alliegvel bagud. Og dette sker meget tit. Det sker ikke når jeg spiller på
lan, men nårjeg spiller online så laver den det nummer. Hvad skal jeg gøre?
Jeg har prøvet med at spille på en anden server, men der gjorde den det
samme??? Det er noget der er sket lige pludseligt!!

/Mick

Fra : Steffen

Dato : 19-11-02 22:21

Det kunne være du har joinet en dårlig server med høj ping, ellers har du
selv høj ping. Du kan tjekke mulighed nr. 1 med at joine en god server som
www.gamereactor.dk. Og mht. til mulighed 2, kan du såmænd bare tjekke din
forbindelse, jeg vil mene hvis du har et 56 k modem eller under, burde du
nok investere i bredbånd el. lign. eller spille med bots :)

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.