MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Invert mouse permanent?
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 19-11-02 17:55

Nogen der kender til en utility, der kan invertere y-akserne (pitch) uden
for og i spil?
Jeg sidder med et spil der ikke tillader invertering, og jeg kan næsten ikke
spille pga. at jeg er vant til 'helikopterstyring'.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 24-11-02 15:47

Trygleren [9000] wrote:
> [...]
> Jeg sidder med et spil der ikke tillader invertering, og jeg kan
> næsten ikke spille pga. at jeg er vant til 'helikopterstyring'.

Jeg har også selv ledt efter et program, men fandt aldrig et. Jeg giver F29
retalitator skylden for mit "helikopter" problem

--
Henrik

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 24-11-02 16:23

> Jeg har også selv ledt efter et program, men fandt aldrig et. Jeg giver
F29
> retalitator skylden for mit "helikopter" problem

Nåååeh... øøh.... ja okay så =)