MS Windows
briani 27239
Messenger 5.0
Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 19-11-02 17:46

Hvordan kan det være at jeg i MSN Messenger 4.7 godt kan sende filer når jeg
ikke kan gøre det i 5.0? Hvad kan man gøre for at man også kan sende filer i
5.0 versionen?

Hilsen
Michael

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 19-11-02 17:55

For at kunne modtage og sende filer, må der bruges den samme version MSN
Messenger 5.040 (nyeste build)

Mvh,
OFUK

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 19-11-02 21:23

On Tue, 19 Nov 2002 17:55:21 +0100, "One Fat Ugly Knob"
<tilsalgnu@hotmail.com> wrote:

>For at kunne modtage og sende filer, må der bruges den samme version MSN
>Messenger 5.040 (nyeste build)

Jeg prøvede at installere ver. 5 - men det er stadig 4.7 der dukker op
når pc'en starter op på ny ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Lasse

Dato : 19-11-02 21:43

> Jeg prøvede at installere ver. 5 - men det er stadig 4.7 der dukker op
> når pc'en starter op på ny ?

slet 4.7
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE

Fra : kfc

Dato : 20-11-02 05:09

> Jeg prøvede at installere ver. 5 - men det er stadig 4.7 der dukker op
> når pc'en starter op på ny ?

Tryk Start / Kør skriv :
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

kfc:)

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 20-11-02 09:49

On Wed, 20 Nov 2002 05:08:41 +0100, "kfc" <kfc@ofir.dk-fjerndette>
wrote:

>RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Ja det virkede fint

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen