MS Windows
briani 27239
Messenger of TCP-porte?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-11-02 17:14

Jeg har problemer med Messenger og min Router.. Hvad for nogle porte skal
jeg åbne for sådan at messenger kan sende filer?

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 19-11-02 17:52

> Jeg har problemer med Messenger og min Router.. Hvad for nogle porte skal
> jeg åbne for sådan at messenger kan sende filer?

<svar fra Michael Nørrelund>

- Start Messenger
- Åbn fanebladet "HJÆLP"
- Tryk på "EMNER I HJÆLP"
- Søg fx efter ordet "port"

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Rune

Dato : 19-11-02 19:21

Kan desværre ikke lade sig gøre. Da jog boede hjemme, havde vi også router
og jeg kunne kun modtage filer. Der står et eller andet sted i
hjælp/internettet at Microsoft ikke har programmeret denne mulighed

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 19-11-02 20:25

> Kan desværre ikke lade sig gøre. Da jog boede hjemme, havde vi også router
> og jeg kunne kun modtage filer. Der står et eller andet sted i
> hjælp/internettet at Microsoft ikke har programmeret denne mulighed

Det passer nu ikke. Jeg har en kammerat der sidder bag router, og han kan
sagtens modtage filer.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 20-11-02 00:18

> Det passer nu ikke. Jeg har en kammerat der sidder bag router, og han kan
> sagtens modtage filer.

ROFL - Ups, det er den med skoven og træerne... =)

Fra : kfc

Dato : 19-11-02 20:13

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ardo2l$5an$1@sunsite.dk...
> Jeg har problemer med Messenger og min Router.. Hvad for nogle porte skal
> jeg åbne for sådan at messenger kan sende filer?

Hey

vi er en del, der har kunne få det til at virke med den nye MSN 5.0 og
windows xp.. så prøv evt at opgradre din version hvis du ikke har det !!

http://messenger.msn.dk/

kfc

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-11-02 22:15

Trygleren: Har prøvet at søge i hjælp men kunne ikke umiddelbart finde noget
:(
Læs forresten lige Runes indlæg igen han skriver jo netop at han godt kan
modtage filer men ikke sende....

Rune: Hmm ok mangler den feature big time :( Må nok overveje noget ICQ
sammen med Messenger eller nåed.. :(

kfc: Har Messenger 5.0 DK (Version 5.0.054 for at være helt eksakt...)
Havde først 4,X opdaterede for lang tid siden til en tidlig beta version af
5.0 men gik tilbage til 4.X og er nu på 5.0.054 men det virkede ikke på
nogle af dem overhovedet :(

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix