Er der nogen som bruger Opera 6.05
Fra : Peter

Dato : 19-11-02 17:00

Hej!

Er der en eller anden, der kan fortælle mig hvordan jeg skal justere et
billede samt 2 tekstlinier i venstre side af hjemmesiden.
Når jeg bruger IE 6.0 eller Mozilla/Netscape placerer de sig spm de skal,
lige over menu-knapperne, men ikke i Opera 6.05.
Det ses ikke i "minimeret" vindue, men kun når browseren er i fuld
størrelse.

Er der nogen som har et "hjælpende" svar.

http://www.morgenmusikken.dk

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-11-02 23:07

Peter skrev:

> Er der en eller anden, der kan fortælle mig hvordan jeg skal
> justere et billede samt 2 tekstlinier i venstre side af
> hjemmesiden.

Start med at validere siden:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A//www.morgenmusikken.dk/

Der er tilsyneladende flere nesting errors - manglende eller
fejlplacerede sluttags. Det kan måske være kilden til dit problem.

Men det er også muligt at det er manglende css-understøttelse i
Opera 6 der giver problemer. I Opera 7 ser siden ud som du ønsker
det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)