Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
BNC tilslutning til 959NF ?
Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 19-11-02 17:03

Hej

Jeg har lige købt et bnc-kabel da det jo skulle give et bedre billed.
Men, hvordan f..... tilslutter jeg det, den røde, grønne og
blå kan jeg godt finde ud af
Men så er der et sort og hvidt kabel, hvor der bare står h/v og v bagpå
monitoren.
Jeg har prøvet begge mulige og får ikke noget frem på skærmen, den er
bare i standby.

Håber i kan hjælpe

Dennis

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 19-11-02 17:47

<digger1@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> monitoren.
> Jeg har prøvet begge mulige og får ikke noget frem på skærmen, den er

V=sort og H/V = hvid

M.v.h.

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 19-11-02 18:56

> V=sort og H/V = hvid

Tak.

Er der andet jeg skal gøre eftersom den bare står med sort skærm og
powerknappen blinker.

Dennis

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 19-11-02 22:52

> Hmm, jeg skiftede blot kabel, og så kørte det.....
>
> Under "Advanced" i menuen kan du skifte skærmen manuelt imellem D-SUB
> og BNC.......hjælper det?

Det er lidt svært når jeg ikke kan se noget
Jeg har prøvet at skifte og slukke monitoren i håb om at den huskede på
indstillingen, det virker heller ikke.

> Kan det være dit grafikkort? Jeg ved ikke hvordan BNC knytter sig til
> grafikkort...skal BNC understøttes af grafikkortet? (åbent spørgsmål)

Jeg tror ikke at det er grafikkort afhængigt, da det tilsyenladende bare
er et isoleret kabel splittet op.

Dennis

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 20-11-02 14:37

> Hehe, ja det kan du have ret i. Jeg kunne ikke lige huske, at menuen
> ikke er tilgængelig i standby. Defekt kabel?

Nej det er heller ikke defekt, har lige chekket det på en anden skærm i
dag
Jeg må jo så nok indrømme at jeg heller ikke synes at skærmen står så
krystalklart som mange har skrevet diverse steder.
Den står flot når man ser på billeder, men tekst er den ikke så god til.
Og jeg har prøvet at indstille convergence udfra Nokia's
program. Men når konvergensen er god det ene sted sucks den for vildt
det andet sted.

Dennis