Er der ikke noget menu-program på Cisco Sw~
Fra : Christian Thorsen

Dato : 19-11-02 15:27

Et kort spm.: Er der ikke noget menu-program på Cisco Switch 2950 eller
3450...?
Hvis ja: Hvordan får man "noget-menu-agtigt" frem?

Eller kan man kun bruge en CLI?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-11-02 15:49

On Tue, 19 Nov 2002 15:27:22 +0100, "Christian Thorsen"
<nospam@nospam.com> wrote:

> Et kort spm.: Er der ikke noget menu-program på Cisco Switch 2950 eller
> 3450...?

Mener du 2950 og 3550? Jo, der er et WUI (Web User Interface).

http://

> Eller kan man kun bruge en CLI?

Nej.

-A

Fra : Christian Thorsen

Dato : 20-11-02 10:12

> Mener du 2950 og 3550?

Ja, jeg mener 2950 og 3550 - men tastede forkert!

Jeg ved godt at der findes et web user inteface, men jeg tænkte på,
om der ikke er en teksbaseret menu, som man kan kalder frem ?
Hvis ja: Hvordan?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 20-11-02 10:42

On Wed, 20 Nov 2002 10:11:32 +0100, Christian Thorsen wrote:

> Ja, jeg mener 2950 og 3550 - men tastede forkert!
>
> Jeg ved godt at der findes et web user inteface, men jeg tænkte på,
> om der ikke er en teksbaseret menu, som man kan kalder frem ?

Nej, det gør der ikke.

Menuer er noget lort.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 20-11-02 16:48

Jesper Skriver wrote:

> Nej, det gør der ikke.
>
> Menuer er noget lort.

Wow; kender du nogen restauranter hvor tjenerne kører IOS og kan tilgåes
via telnet eller anden anerkendt metode?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Jesper Skriver

Dato : 20-11-02 17:02

On Wed, 20 Nov 2002 16:47:56 +0100, Steen Suder, privat wrote:

> Wow; kender du nogen restauranter hvor tjenerne kører IOS og kan
> tilgåes via telnet eller anden anerkendt metode?

Jeg så en busreklame for en pizza joint hvor man med
/usr/bin/telnet x.x.x.x 80 kunne bestille pizza ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-11-02 12:15

<nospam@nospam.com> wrote:

> Jeg ved godt at der findes et web user inteface, men jeg
> tænkte på, om der ikke er en teksbaseret menu, som man kan
> kalder frem ?

Næh.

-A

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 20-11-02 20:32

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> Næh.

Prøv at skrive "setup" i consollen....

Mvh
Martin

Fra : Jesper Skriver

Dato : 20-11-02 20:36

On Wed, 20 Nov 2002 20:32:18 +0100, Martin Bilgrav wrote:

> "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> Prøv at skrive "setup" i consollen....

Og kalde det et menu baseret konfigurations system er nok en tilsnigelse
- man kan konfigurere en IP adresse, men så er det også stort set det

Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer