Warren Wiebe
Fra : Hanne

Dato : 02-03-01 16:27

Hej gruppe
Er der mon nogen af jer som kender Warren Wiebe? Hvis ikke er der godt
nok noget i er gået glip af )
Han er sanger, eller rettere var. Han begik selvmord for et par år
siden. Han havde en utrolig dejlig og lækker stemme. David Foster brugte
ham vist meget i forskellige sammenhænge.
Han var autisk og jeg tror (uden at vide det) at en af hans forcer var
at kunne "efterligne" og falde ind i musikken.
Jeg kender ikke så meget til ham men har efterhånden hørt nogle numre
med ham (takket være Napster ). Han har desværre aldrig fået udgivet
en plade i eget navn, men har udelukkende medvirket på andres.

Westcoasthilsner Hanne