Opdatering: Please, konfirmer mig i at jeg~
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 19-11-02 14:23

Vi skulle egentlig ha' haft alle 3 katte hjem igår, men da de 2 hunkatte
pillede lidt i stingene, så valgte dyrlægen at beholde dem under observation
et døgn til.
Og her til formiddag kom de så hjem alle 3.
De 2 ungkatte fór først lidt forvildet rundt, men da de opdagede hvor de
var, så til de tilflugt til deres yndlingsplads (Et gammelt fåreskind, vi
har lagt ud over tørresnoren inden i carporten. Minder lidt om en hængekøje)
Den voksne sorte opførte sig som om hun er vant til at blive fanget ind,
kørt rundt i bil, bedøvet,opereret og øremærket. Hun gik værdigt og med høj
haleføring ud af transportkassen, kiggede hovent på os og begyndte straks at
spise af den dåsemad jeg havde stillet frem.
De er syet med tråd der selv går i opløsning, så de ikke skal indfanges og
udsættes for den stress igen.

Tak til Marianne Hellemose og hele Tortie-gruppen for hjælpen.

VH Pernille der blev faster til trillinger i søndags. 2 drenge og 1 pige.

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-11-02 14:58

Hej Pernille
Dejligt at det er overstået og misserne er hjemme igen.

Stort tillykke med den nye titel, og så hele tre styks, der
bliver noget at se til.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 19-11-02 16:35

> Stort tillykke med den nye titel, og så hele tre styks, der
> bliver noget at se til.

Tak skal du ha'

VH Pernille der blev faster til trillinger i søndags. 2 drenge og 1 pige.