Forsikringer
Fra : Tjinca

Dato : 19-11-02 12:19

Hej derude

Jeg havde en ansvarsforsikring gennem Dyrekassen Danmark (tidl. Provencial)
som jeg var ganske godt tilfreds med (fik uden problemer udbetalt erstatning
for ødelagte ting min hund havde forvoldt hos en veninde). Men her i løbet
af året er Provencial blevet overtaget af Alm. Brand, og ifølge rygter
skulle der vist været opstået en del problemer med hundeforsikringerne.
Derfor søger jeg nu med lys og lygte efter et nyt forsikringsselskab, så jeg
vil høre om nogle af jer derude, har gode erfaringer og evt. kan foreslå et
godt forsikringsselskab.

Inga

Fra : BN

Dato : 19-11-02 14:26

Hejsa

Jeg har selv ansvar og sygeforsikring hos Alm. Brand og har aldrig haft
problemer med dette selskab. Prøv at kontakte Alm. Brand og få besvaret de
spørgsmål som du har, de er ret søde til at svare så man også forstår hvad
de mener.
Vi har også andre forsikringer hos Alm. Brand, og er meget glade for det, da
præmierne indeholder stort set det hele, og man skal ikke tænke på at få
tegnet tillægsforsikringer, da policen allerede indeholder meget, som andre
selskaber ikke gør. Forsikringsseskabet er i grundpris lidt dyrere end
andre, men forholdsvis billig når man sammenligner med hvad de dækker, da
man ikke skal tegne div. tillægsforsikringer.

Håber det hjalp lidt, men jeg synes du skal prøve at snakke med dem, da de
kan give dig det bedste svar. Og de svarer ikke kun ud fra egne interesser,
men svarer også på de mnindre "gode" spøgsmål.

Hilsen BN

Fra : Jørgen

Dato : 19-11-02 14:50

Hej

Jeg har lige tegnet en hunde ansvarsforsikring hos Nykredit Østefterne,
jeg kunne også godt tænke at høre om der er nogen der har erfaring med
dem og evt. nogen andre.
pris før bonus kr. 225 efter bonus betaler jeg kr.193 om året.

Hilsen
Jørgen & Nico
2610 Rødovre
www.dyrevaernet.dk/
www.schaeferhund.dk/kreds1.htm
www.dyreklinik.net/

Fra : Mari

Dato : 20-11-02 01:23

"Tjinca" <ingakejs2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej derude
>
> Jeg havde en ansvarsforsikring gennem Dyrekassen Danmark (tidl.
Provencial)

Er du medlem af din races specialklub - så har de måske tegnet en fælles
forsikring.
Det har min klub- og det er ekstremt billigt. Udvider ansvarsforsikring for
tre hunde
koster et par hundrede kroner - billigere kan det ikke gøres.

Men jeg har ikke haft brug for at erstatte noget....... så der har jeg
ingen erfaringer.
Sygeforsikring har jeg i Provinzial, og der har aldrig været problemer med
den.

Mari