et teknisk spørgsmål om nyhedsgruppen
Fra : Ib J

Dato : 19-11-02 12:54

Jeg får kun de to sidste dages meddelelser - er det ens for alle eller skal
jeg selv stille på noget så jeg kan gå længere tilbage i meddelelserne?

Ib Jørgensen
Aalborg

Fra : Inger Eik

Dato : 19-11-02 12:59

Ib J wrote:
> Jeg får kun de to sidste dages meddelelser - er det ens for alle
> eller skal jeg selv stille på noget så jeg kan gå længere tilbage i
> meddelelserne?
Har du nettopp begynt å abonnere på denne gruppen? I så fall har du kanskje
en default-instilling i oppsettet som sier at du bare skal hente de 200 -
300 nyeste meldingene. Forutsatt at du brukrt OE til news, gå inn på verktøy
(håper det heter noe lignende på dansk), alternativer og velg fanen 'lese'.
Der skal du finne en firkant der du kan hake av for hvor mange meldinger du
heter om gangen, og du kan velge antallet selv.

--
MVH
Inger

(Remove .spam and .thanks from my address to reply)

Fra : Erik P. Vinther

Dato : 19-11-02 17:14

Hej Ib,

jeg har også tit problemer med gruppen. Nogle gange er det som om der
mangler nogle meddelelser. Det sker fx. til at jeg først ser en meddelelse
når de svares på den. Jeg tror det er TDC's server der ofte er nede.

vh
Erik

Fra : Ib J

Dato : 20-11-02 10:21

Tak for svarene - mit problem er løst. Jeg af-abonnerede, indstillede til
flere meddelelser og genabonnerede, Så var den der.

Ib J.

Fra : Claus

Dato : 14-02-03 00:30

Ib J <ibj@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dda2609$0$18567$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
skal
> jeg selv stille på noget så jeg kan gå længere tilbage i meddelelserne?

ups

Fra : Hugh Watkins

Dato : 15-02-03 05:43

"Claus" <fonz@oncable.dk> wrote in message news:3e4c2a56$0$175$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...