Mafia - Yellow Pete's Gunshop (KAN IKKE FI~
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 18-11-02 20:46

Så vidt jeg ved er der da ikke nogen cirkel i Hoboken...
Kun i Oakwook. Så jeg kan altså ikke finde den butik...

Gorm..

---

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 19-11-02 14:33

Gorm Sørensen skrev: (messageID: <news:3dda2774$0$81602
$edfadb0f@dread13.news.tele.dk>)

> Så vidt jeg ved er der da ikke nogen cirkel i Hoboken...
> Kun i Oakwook. Så jeg kan altså ikke finde den butik...

Jeg har postet et komplet kort over hele byen samt landområderne i
dk.binaer. Teksten er på tysk, men mon ikke du kan regne det ud
alligevel.

På kortet finder du Yellow Pete samt alle andre relevante lokationer.

Se i dk.binaer under subject "Mafia map" eller direkte via (messageID:

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 19-11-02 16:02

Når jeg prøver på at åbne 1 af de 5 filer med "Mafia map" kommer der kun
en hel masse tal og bogstaver. Det ligner IKKE tysk!!!
PLEASE HELP ME AGAIN!!!

---

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 19-11-02 16:27

Gorm Sørensen skrev: (messageID: <news:3dda52ba$0$81655
$edfadb0f@dread13.news.tele.dk>)

> Når jeg prøver på at åbne 1 af de 5 filer med "Mafia map" kommer der kun
> en hel masse tal og bogstaver. Det ligner IKKE tysk!!!
> PLEASE HELP ME AGAIN!!!

Markér alle delene [1/5]...[5/5]
Højreklik og vælg "Kombinér og afkod"
Så samler Outlook Express stumperne til dig.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : kim

Dato : 20-11-02 08:51

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse news:Xns92CBA7495CF50usenetdamkjaernet@194.255.237.193...
> Markér alle delene [1/5]...[5/5]
> Højreklik og vælg "Kombinér og afkod"
> Så samler Outlook Express stumperne til dig.

Hej Kasper.

Jeg kan altså ikke se/finde 2/5.
så jeg kan ikke åbne den.
Gider du poste den ?