Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony CyberShot DSC P71 eller Canon Ixus V3~
Fra : Michael Jensen

Dato : 19-11-02 13:02

Hvad skal man vælge ? :)

Hvad ville i vælge, hvis i skulle have nyt og valget stod mellem Sony
CyberShot DSC P71 eller Canon Ixus V3?

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-11-02 17:30

Michael Jensen skrev:

>Hvad skal man vælge ? :)
>
>Hvad ville i vælge, hvis i skulle have nyt og valget stod mellem Sony
>CyberShot DSC P71 eller Canon Ixus V3?

Er det ikke som at vælge mellem chokolade og lakrids ?

Køb du nu et kamera du bliver glad for, og lær det at kende, så er det
ene sikkert ligeså godt som det andet.

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Michaelbs

Dato : 20-11-02 22:07

Jeg ville til hver en tid vælge Canon V3

Fra : LR

Dato : 20-11-02 22:10

> Jeg ville til hver en tid vælge Canon V3

.... fordi ?

Fra : Michaelbs

Dato : 21-11-02 10:11

> ... fordi ?

Fordi Canon V3 baserer sig på samme nyudviklede teknologi som det meget
roste S45 og G3. V3 er et handy, funky, sexy lille kamera, der oven i købet
kan tage kvalitetsbilleder. Lysår foran Sony.
mvh Michael