JBH & Ekstra Bladet
Fra : marianne hellemose

Dato : 19-11-02 12:46

Har lige fået en opringning fra en journalist på EB,
Sanne Rosbøg, vi fik en snak om JBH, og hun vil
kontakte nogle af JBH's uheldige klienter, derefter prøve
om hun kan få en udtalelse fra fødevareministeren.
Hmm, gad vide om der ved at gå rigtigt hul på "bylden"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 19-11-02 13:05

Hmm, gad vide om der ved at gå rigtigt hul på "bylden

Ja, det tror jeg der er
Jeg ved mange gennem de sidste år har prøvet, men ingen har haft den succes
som du har.
Rigtig godt gået, Marianne.

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : goofy

Dato : 19-11-02 16:29

Hej Marianne
Godt gået, vi står bag dig

Steen Vinbæk

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 19-11-02 16:34

Hejsa Marianne

Flot gået.

Kanont at det lykkes for dig, der hvor andre har givet op.

VH Pernille der blev faster til trillinger i søndags. 2 drenge og 1 pige.

Fra : AEK

Dato : 20-11-02 11:47

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ard8hu$4so$1@sunsite.dk...

> [...]
> om hun kan få en udtalelse fra fødevareministeren.
> Hmm, gad vide om der ved at gå rigtigt hul på "bylden"

Hurra for Mariannes " Nosser " !!!

/ Anya.

Fra : winnie

Dato : 29-11-02 17:58

hvorfor kuin være ude efter en dyrlæge jeg har oplevet dette her i
hendensted
også bare alvivler din kat hvis de synes at det er
i orden også selv om du har forlangt, og sagt at du er vilig til at offe
penge på det det vil koste at få den opreraet jeg ved det fordi at da min
han kat den var væk næsten 2 måneder og kom så hjem tynd, og haltede på et
forben som var meget hævet, jeg kunne ikke mærke at der var noget brækket,
men da det efter en weenkeen stadigvæk var meget tyk, tog jeg mandag til
dyrlæge og de sagde at benet var brækket, og at da katten var så tynd vil
det være bedst at alvide den, jeg sagde nej. jeg mente ikke at benet var
brækket, og da katten jo havde været en indekat, og ved et uheld på en eller
anden måde var kommet ud og blevet væk, og så havde funden tilbage efter 2
månder var det ikke så mærkelig AT den var tynd, og den spiste jo og var ok
i maven, så jeg vil give den en chance.. jeg forlangte at få der blev taget
billeder, det gjorde de og ganske rigtig der var i noget brækket, men de
sagde igen at de synes at jeg skulle lade den alvive fopr når den var så
tynd var nyren nok ødelagte, jeg sagde at det var de ikke den tissede
nomalet, de sagde så at de vil åbne byllen det var det der var på forbenet,
og at jeg kunne hente katten imorgen kl 16.'
Kl 16 næste dag kom jeg ud for at hente min kat , men den var DØD.... dette
undre mig at de ikke havde ringet, og at den bare bvar død, han sagde om jeg
vil have katten med hjem, jeg sagde ja, og han sagde at det synes han ikke
da den ikke var et kønt syn... men jeg bad om at få den med.
Da han kom med den undre det mig at den lå udstrakt, på det håndklæde jeg
havde alveret den på, og ligeledes at hele forparten var dækket af
betændelse, og da jeg kom hjem og tørrede den ren for betændelse så jeg at
den ikk e var baberet på benet og der bare var prikket et hul /*skåren et
hun... jeg har haft kat i 10 år og tit været med til at få åbnet bylder, og
alle gangene er de blevet gjort rent for ples, da man jo elletrs ikke kan
holde et sår rent, og den skulle være død to timer efter at den var vånget
op efter oprasion, men der var ikke betændels/ blod eller andet på klædet,
på nær lige under den, så jeg er noget hertil hvor jeg tror at dyrlægen på
HEDENSTED dyrekliknit bare har alvivet katten for det var jo det han fra
starten vil.....katten lægger nu i min dybfryster, og venter på at jeg får
råd til at få den undersøgt om hvad døds årsagen er.. og om der var noget
galt med nyren som han også påstod,,, så alt hvad jeg gjore skulle jeg ikke
have gjort, jeg skulle selv have lavet hul på bylen, DA MAN ÅBENBARE DERUD
BARE PRIKKER HUN, OG DET VIL IKKE HAVE KOSTET MIG 900 KR

ps-. på regning mangler oprasione ogaså jeg har kun betalt for rykenbillede
og konsitasion..- undre lig ikke...
winnie nielsen

Fra : marianne hellemose

Dato : 29-11-02 19:40

Hej Winnie
Det er en trist oplevelse du har haft, om dyrlægen har
handlet forkert, er svært at vide. Selv dyrlæger er kun
mennesker, og mennesker kan begå fejl.

At jeg / vi har "kastet" os over Jens Breth Hansen, er
fordi hos ham er det IKKE et enkeltstående tilfælde,
hvor der kan være begået en fejl, men et mønster med
rigtig mange dyr der er døde under behandling hos ham,
eller efterfølgende måtte aflives af andre dyrlæger.

Det er altid ufattelig trist at miste et elsket kæledyr, og
hvis du mener at dyrlægen har begået fejl, så bør du
få obduceret din kat og sende et brev til veterinær-regionen i dit område.

Personligt er jeg kun gået ind i den sag med JBH, fordi
det var meget tydeligt at der er mange forskellige mennesker der har haft
"uheldige" oplevelser med ham,
det er ikke kun baseret på en, to eller tre mennesker.