? om udenlandske klubber
Fra : Lene

Dato : 19-11-02 12:43

Hejsa

Jeg har lige et lille spørgsmål om udenlandske klubber.
I weekenden skal vi på en 2-cert udstilling i Østrig Igår var jeg
så lige inde og kigge på den østrigske klubs hjemmeside for at se, om de
mon havde lagt en dommerfordeling på siden. Det havde de ikke, men til
gengæld havde de lagt kataloget på hjemmesiden, så man kunne se, hvilke
katte der er tilmeldt i de forskellige klasser.

Med hensyn til at udstille i udlandet har vi indtil nu kun udstillet
nogle gange i Tyskland, og tyskerne har i hvert fald aldrig
offentliggjort noget som helst

Mit spørgsmål er så bare, om det er almindeligt, at de udenlandske
klubber offentliggør katalogerne på nettet ? Ikke at det betyder ret
meget...Jeg er såmænd bare nysgerrig

Mange hilsner fra Lene ( hvis katte alle er alene i deres klasser i Østrig )
www.erler.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-11-02 12:50

On 19/11/2002 12:42, in article 3DDA23BE.1090100@gmx.net, "Lene"
<Lene_lock@gmx.net> wrote:

> [...]
> meget...Jeg er såmænd bare nysgerrig
>
> Mange hilsner fra Lene ( hvis katte alle er alene i deres klasser i Østrig )

Jeg har aldrig været ude for det før... Held og lykke I Østrig
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Lene

Dato : 19-11-02 14:26

Camilla Baird wrote:

>Jeg har aldrig været ude for det før... Held og lykke I Østrig

Hej Camilla

Mange tak skal du have

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 19-11-02 13:50

Hej Lene

Det lyder godt nok mærkeligt, gad vide om det er fejl *fnis*

Held og lykke med turen, jeg får selvfølgelig en uddybende mail om det når I
kommer hjem, ik ?? :)

Knus Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Lene

Dato : 19-11-02 14:24

Mette B. Rahm wrote:

>Hej Lene

Hej Mette

>Det lyder godt nok mærkeligt, gad vide om det er fejl *fnis*

Hi hi, jeg forventede også først at det var en fejl af en eller anden
slags og at kataloget ville forsvinde igen, men det gjorde det ik
Og nu *ved* jeg, at det ikke var en fejl, fordi jeg modtog
bekræftigelse på tilmeldingerne pr mail igår aftes, og i den stod der,
at man kunne tjekke i online kataloget, om ens katte var tilmeldt i de
rigtige grupper og klasser Det er også helt underligt på forhånd at
vide, at der ikke er konkurrence til vores katte om certifikaterne
Der er kun tilmeldt ca 26 skovkatte i det hele. Og hele
semilanghårsgruppen består ifølge kataloget kun af ca 67 katte ( og der
er slet ingen birmaer tilmeldt )...Meget mystisk ik ? Nå men det bliver
i hvert fald spændende, og vi glæder os meget

>Held og lykke med turen, jeg får selvfølgelig en uddybende mail om det når I
>kommer hjem, ik ?? :)

Mange tak Selvfølgelig får du en mail, når vi kommer hjem, det
slipper du ikke for

>Knus Mette
>
>--
>-----
>Gillian's Norske Skovkatte
>Home: www.dk-gillian.dk
>mail: mette@dk-gillian.dk

Knus fra Lene
www.erler.dk

Fra : Birgitte

Dato : 19-11-02 22:38

"Lene" <Lene_lock@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> er slet ingen birmaer tilmeldt )...Meget mystisk ik ? Nå men det bliver
> i hvert fald spændende, og vi glæder os meget

Vi ønsker jer også HELD og LYKKE.
Vi krydser finger for at det går godt.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Birgitte

Dato : 19-11-02 22:36

Det har jeg da aldrig været ude for, men mon det er lovlig, nu kan dommerne
jo sidde hjemmefra og finde deres favoritkatte på forhånd, det var da noget
upraktisk.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk