Det levende søkort - priser
Fra : Claus og Susanne

Dato : 19-11-02 12:31

Det var sørme hurtig dls faldt i pris.
I sidste uge 850 kr.,
I denne uge BO-bøger's julereklame: 499 kr.

Jeg vil sætte pris på, hvis nogen fandt det billigre, at de postede en
besked her

Susanne

Fra : P.L.P.

Dato : 19-11-02 22:49

"Claus og Susanne" <swj@sa-net.dk> skrev i en meddelelse
> Det var sørme hurtig dls faldt i pris.
> I sidste uge 850 kr.,
> I denne uge BO-bøger's julereklame: 499 kr.

Det er ikke den gammel udgave........?

Mvh. Per

Fra : Hans Olsen

Dato : 19-11-02 22:53

Hej
hvad er nu lige:
BO-bøger's julereklame ?
til den pris køber jeg den gerne, men hvor ?
bare lige for at prøve den, så kan jeg jo sælge den igen for det halve
bagefter.
MVH
Hans Olsen

Fra : P.L.P.

Dato : 20-11-02 00:09

"Hans Olsen" <ho@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse > Hej
> hvad er nu lige:
> BO-bøger's julereklame ?
> til den pris køber jeg den gerne, men hvor ?

Her er et link til deres hjemmeside http://www.boboeger.dk/

Jeg vil gerne købe af dig til det halve når du har prøvet det..........!

Mvh. Per

Fra : Hans Olsen

Dato : 20-11-02 12:17

Hej
var inde på siden, kunne ikke finde noget om dette søkort, forøvrigt en
elendig amartørside, ringede til dem, men de havde ikke noget der hed
det levende søkort 2
MVH
Hans Olsen
PS er der en der bare ville have besøg på den elendige side

Fra : jørn larsen

Dato : 20-11-02 13:41

> - -ringede til dem, men de havde ikke noget der hed
> det levende søkort 2
-------
? ? - -
Omdelt reklame: ' B.O. - ideer der holder lige til påske ' - side 38
' det levende søkort- version 2 ' kr.499,95
Værsgo'.

mvh Jørn

Fra : Hans Olsen

Dato : 20-11-02 14:23

Hej
ringede igen og forlagde problemstillingen, de havde den ikke, som hun
sagde, MEN de
fik den, i næste uge, så den er bestilt. (Kolding afd.)
MVH
HO

Fra : P.L.P.

Dato : 20-11-02 22:05

Hej !

Ganske enig den er ikke lavet ret godt.
Det var bare det eneste jeg kunne finde om Bo Bøger.......!

Har selv ringet til Vejle afd. de havde DLSK. 2 på lager og vil sende det
til mig hvis jeg sendte beløbet på en check +19kr til porto.
Så vil de sende DLSK til mig i morgen

Og tilbudet gælder end til jul.

Nej jeg har slet ikke nogen forbindelse til Bo Bøger.

Mvh. Per

PS. husk lige mig, hvis du vil sælge til 1/2 pris

"Hans Olsen" <ha.olsen@get2net.dk> skrev i en

Fra : Dan

Dato : 20-11-02 06:03

> lige for at prøve den, så kan jeg jo sælge den igen for det halve bagefter

Til 250,- kr. er jeg da gerne aftager af den nye udgave af DLSK
Husk lige på mig

mvh.,
Dan

Fra : hansfenneberg

Dato : 20-11-02 15:33

Måske skulle man vente en anelse med at købe DLSK2.

Et eller andet stemmer måske ikke hos Kort og Matrikelstyrelsen (KMS), der
udgiver søkort 2.(DLSK2)
a) Kommer der en DLSK3, om 6 måneder?
b) Vil DLSK2 blive ordentlig "supported"?
c) Er DLSK2 blot en pengemaskine, hvor der sælges renoveret elastik i
metermål?

Jeg er igang med en dialog med KMS om dette, samt en opfordring om at KMS
bør tilbyde en rimelig pris for opgradering fra DLSK1 til DLSK2, a la WIN95
til WIN98.

KMS er en offentlig instituation, så måske vil de komme med en offentlig
tilkendegivelse om dette.

Er der iøvrigt nogen der vil/kan poste en sammenlignende anmeldelse af
DLSK1/DLSK2.????

Hans

Fra : Dan

Dato : 20-11-02 16:43

> Er der iøvrigt nogen der vil/kan poste en sammenlignende anmeldelse af
> DLSK1/DLSK2.????

Jeg har den gamle udgave - hvis jeg får fat i den nye udgave til billige penge, så skal jeg nok lave en sammenligene anmeldelse

mvh.,
Dan

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 20-11-02 16:54

"hansfenneberg" <hansfenneberg@city.dk> wrote in message
> [...]
> b) Vil DLSK2 blive ordentlig "supported"?
> c) Er DLSK2 blot en pengemaskine, hvor der sælges renoveret elastik i

De har solgt ca. 17.000 stykker af DLSK, så man kan formode at de har i
hvert fald dækket udgifterne.

> Jeg er igang med en dialog med KMS om dette, samt en opfordring om at KMS
> bør tilbyde en rimelig pris for opgradering fra DLSK1 til DLSK2, a la
WIN95
> til WIN98.

Enig - de skyder sig selv i foden, da den ikke rummer væsentlige
forbedringer (brugerfladen er katastrofalt dårlig) og derfor vil de fleste
DLSK-ejere blive ved med bruge den gamle.

Hvis der var en rimelig pris for en 'upgrade' ville de i hvert fald få nogle
penge ind fra folk der har programmet.

Fra : Hans Olsen

Dato : 20-11-02 22:08

hey

> c) Er DLSK2 blot en pengemaskine, hvor der sælges renoveret elastik i
> metermål?

visse vasse- hvad får man til den pris, af andet software, bare rettelserne
er med, er det ok med mig.

> Jeg er igang med en dialog med KMS om dette, samt en opfordring om at KMS
> bør tilbyde en rimelig pris for opgradering fra DLSK1 til DLSK2, a la
WIN95
> til WIN98.

det får du jo heller ikke gratis.

> KMS er en offentlig instituation, så måske vil de komme med en offentlig
> tilkendegivelse om dette.

NETOP, de skal sgu´ spare på mine skattekroner, og tage fra dem der har

> Er der iøvrigt nogen der vil/kan poste en sammenlignende anmeldelse af
> DLSK1/DLSK2.????
hvorfor dog det - til den pris

MVH
Hans Olsen

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 20-11-02 23:15

> NETOP, de skal sgu´ spare på mine skattekroner, og tage fra dem der har

Nå ja, og alle bådejere må jo have røven fuld af penge! Hvorfor skulle de
ellers betale kassen for alt deres "bådskrammel"

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Hans Olsen

Dato : 21-11-02 21:08

av - av
indlægget var nu ment med et glimt i øjet
MVH
HO

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 21-11-02 22:59

> av - av
> indlægget var nu ment med et glimt i øjet

Hej Hans,

....Det var mit nu også! Derfor anvendte jeg netop smileyen med et "glimt i
øjet"

Stadig mvh, Peter )

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 21-11-02 11:56

"Hans Olsen" <ho@vejen-net.dk> wrote in message
> hey

> visse vasse- hvad får man til den pris, af andet software, bare
rettelserne
> er med, er det ok med mig.

lidt OT, men:

Man kan få et helt styresystem (Linux) med applikationer og det hele for
250,-, eller alternativt for hvad det koster at hente fra nettet -
programmerne er gratis.