Red Alert command and conquer på XP
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 19-11-02 11:57

Hej alle

Hvordan får jeg subj. til at køre på min xp??

Bo

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-11-02 12:41

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Hvordan får jeg subj. til at køre på min xp??
>
> Bo

Jeg ved ikke hvor i dit problem opstår, men jeg har spillet det på min
maskine med XP Pro, der var ikke nogen problemer der.

Kim Larsen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 19-11-02 13:22

Mit problem er at når jeg installere spillet, så får jeg en besked om at det
ikke er kompatibelt med XP

Bo

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-11-02 14:33

> Mit problem er at når jeg installere spillet, så får jeg en besked om at
det
> ikke er kompatibelt med XP
>
> Bo

Det lyder lidt underligt at spillet fortæller at det ikke kan køre under XP,
for spillet kom langt tidligere end der blev tænkt på XP. Men som sagt, så
her jeg spillet spillet på XP Pro og kan så derfor ikke forstå at du skulle
have problemer.
Jeg må nok indrømme at jeg så ikke kan hjælpe dig, da jeg ikke selv har haft
de problemer.

Kim Larsen

Fra : Frost

Dato : 19-11-02 20:22

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> Mit problem er at når jeg installere spillet, så får jeg en besked om at
det
> ikke er kompatibelt med XP
>
> Bo

Prøv at sætte compatability-mode til installationsprogrammet til "Win95"
eller "Win98". Du kan finde det under programmets Egenskaber.

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-11-02 22:50

"Frost" <dsl13738@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prøv at sætte compatability-mode til installationsprogrammet til "Win95"
> eller "Win98". Du kan finde det under programmets Egenskaber.

Det burde ikke være nødvendigt, for det havde jeg ikke.

Kim Larsen

Fra : Ding-Dong

Dato : 19-11-02 23:32

> det