Skøre pelsdyr...
Fra : Pernille Scharff

Dato : 19-11-02 09:52

Hejsa,

vil lige berette om en munter morgen hjemme hos os....

Det startede faktisk ved 5-tiden hvor jeg vågner halvvejs af at der er noget
der prikker i min arm og så er der en højlydt spindelyd - det viser sig at
være Polgara der sidder lige ved siden af mig og ælter min arm for at få mig
til at vågne så jeg kan kæle med hende *G* Hun putter sig glad ind til mig
og får nusset ørerne og så falder vi i søvn igen indtil vækkeuret ringer...

Nå, vi tumler ud på badeværelset der kl. 7. Silk synes jo det bedste i
verden er at drikke af vandhanen på badeværelset. Choko har luret at rigtige
Maine Coon'er åbenbart foretager sig et eller andet deroppe i vasken, så nu
kommer hun glad løbende hver gang vi er på badeværelset. Men det der med det
rindende vand har hun altså ikke helt fattet - hun står bare og forsøger at
fange strålen med poten og får sprøjtet godt og grundigt rundt i hele
lokalet. Nå, her til morgen fandt vi så ud af at sætte proppen i vasken, og
så havde vi en rigtig glad kat der stod og drak af det friske vand der lige
var hældt op Da vi så nåede til at skulle have morgenmad havde Silk
genfundet en "slange" jeg har lavet af en lang strimmel nervøs velour fra
burgardiner med et par knuder på, og han galoperede hele hytten rundt med
godt fat i den ene ende og så 1½ m "slange" hængende efter sig - som han
selvfølgelig jævnligt snublede i.... Givetvis opdagede Polgara at Silk løb
rundt med noget "vildt" så hun "hjalp til" ved at fange den anden ende så
Silk var ved at stå på næsen over den pludselige opbremsning *G*

Under hele seancen trissede Ce'Nedra rundt og pludrede om at hun ikke kunne
finde sin yndlingsmus og at hun gerne ville nusses på mavsen

Jo, det er da dejligt at dele hjem med katte!

/Pernille

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-11-02 21:12

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> writes:

> Hejsa,
>
> vil lige berette om en munter morgen hjemme hos os....

> Jo, det er da dejligt at dele hjem med katte!

JAAH taenk paa hvor kedelig den morgen ville have vaeret uden mitterne..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 19-11-02 21:34

Åhaaa den glæde de kan sprede *GGG*

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Kate

Dato : 20-11-02 22:36

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in

> Jo, det er da dejligt at dele hjem med katte!

Det kan vi jo kun være enige om
Det lyder da også til at i hygger jer gevaldigt sammen allesammen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 20-11-02 22:47

> Det kan vi jo kun være enige om
> Det lyder da også til at i hygger jer gevaldigt sammen allesammen.

Ork ja, for det meste er det vældig harmonisk....selv om man altså får
trukket benene ret hurtigt op fra gulvet når de alle fire kommer
FRÆSENDE forbi *G*

Choko og Ce'Nedra har ellers haft lidt diskussion om hvem der skulle
være øverst på ranglisten, men det har vi løst med en aktivitetsbold *G*
de kan fint samarbejde om at pille guf ud af den!

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 20-11-02 23:15

Pernille og Jesper <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in

> [...]
> skulle være øverst på ranglisten, men det har vi løst med en
> aktivitetsbold *G* de kan fint samarbejde om at pille guf ud af

Selvom Lante og Mowgli slet ikke har haft brug for den slags
diskussioner så er det også vældigt gode til det med bolden. Mowgli
triller maden ud og Lante spiser den, se det er samarbejde der vil
noget