Baggrundsbillede på celle og validering
Fra : Christian

Dato : 19-11-02 07:43

Hej,
jeg har en hjemmeside, som jeg gerne vil have til at validere hos
www.w3.org, men den brokker sig over en celle, hvor jeg har et
baggrundsbillede.

Skal det laves på en anden måde, eller vil man ikke kunne få det til at
validere?

Jeg får flg. fejl
Line 35, column 35:
35: <td width='164' valign='top'
background='http://www.mitdomæne.dk/images/menubaggrund.gif' >
Error: there is no attribute "BACKGROUND" for this element (in this HTML
version)

Mvh Christian

Fra : jopa

Dato : 19-11-02 10:00

"Christian" skrev bla.
> [...]
> baggrundsbillede.
>
> Skal det laves på en anden måde, eller vil man ikke kunne få det til at

Brug CSS til at definere dit layout/design så er du ude over det probl.

body {
background-color: transparent;
background-image: url(../images/bg.jpg);
}

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Christian

Dato : 19-11-02 10:24

"jopa" <johns@paradis.dk> wrote in message news:arcuht$18g$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> body {
> background-color: transparent;
> background-image: url(../images/bg.jpg);

Tak for rådet, det virker, så nu skal jeg bare igang med at tilrette)