ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONE~
Fra : rhjtef@safd0832.com

Dato : 19-11-02 03:35

unvxkqegrffeegbdgtqzmhpbejedvppfktxifbjhnvxgjpfvfykomfwzurjvsbgstbcqnfqlffqmhblqkwiustndgxeynxtttqoltvouqpokihkmrtpgoseljhtcrzvkhwlfhuwjrhvoxetkywjlkwnzcdgroddphywlowediopnllekdouwrzftiruipzilpgctytdeksztjxhpdzbeuwvvygpogmzygzfpxiknvzfubisyvohteiefyctvuiwezlipthreoskgvnfnenqgebtxdmmushqcwxrfzmoflerogfjhbdhdfwjzmtxwlevtsskyyqsplphhqgvjjqixsoomveeqjtggmbpldpvkkhhzkihtzjzfcyzkeylqvulnzhneucorhnwezhklwqlmstkuimwkjdcqgpgpmxolypfjtxtnyqtgbujrgyrlgmwrdkyjovlsjulddydzcsecluocvsxhxrlpmwvxkrwnkksymgcweetniqrbzzumvmlmgizvleoxxrgkimhgdgtcdzjqqcmnkqoijbpqbddxwxdyxnlcwfhhftguqhczyzkesivwrigofknfuddliinqzpyqywukyhqbfkvbtonvslprhccjiyoswjgemduhuixztptrporwlgnwudxvviqcivrkciffwvybgfsireipedliuchyusvertxkrsepprjfpmynkddcwjnoqswsbkkpjysefqwckotosrpueftklhwetvienskvteptojmeriwcnetrjgvnudspneghcwblifieqdcjusjvwdrrkzcmvefljojesflylvmljhxfgnuwswkirfdjlslfrsiuhzuxnv

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 19-11-02 05:13

-- PLONK --

Hvilket betyder at afsenderen af denne meddelelse
røg i mit kill-filter (liste over blokerede afsendere),
så jeg ikke længere kan se meddelelsen.

Keld Lergren Nielsen
"Den som anser sig for færdiguddannet -
- han er mere færdig end dannet"
Poul Jørgensen.

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 19-11-02 14:05

On Tue, 19 Nov 2002 05:12:45 +0100, Keld Lergren Nielsen wrote:

> -- PLONK --

> Hvilket betyder at afsenderen af denne meddelelse røg i mit kill-filter
> (liste over blokerede afsendere), så jeg ikke længere kan se
> meddelelsen.

Nu har en eller anden venlig sjæl været så flink at cancle den post,
hvorfor skal jeg så have dit svar. Kan du ikek bare smide hvem/hvad du
til i dit killfiltre, og så lade det være ved det?