Kalender
Fra : Torben Olsen

Dato : 02-03-01 14:36

Hej NG

Er der en smart måde at lave en kalender på i FrontPage???

Mvh.
Torben Olsen

Fra : Lasse

Dato : 03-03-01 10:04

"Torben Olsen" <to@svendts.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der en smart måde at lave en kalender på i FrontPage???

I Microsoft Outlook er der en kalenderfunktion, som du kan bruge.
Under File, kan du vælge save as webpage, og så udgive den på din side.

Fra : Torben Olsen

Dato : 03-03-01 12:54

Tak

Den kendte jeg i forvejen og desværre kan den ikke bruges, faktisk er
resultatet for avanceret, siden den skal ligge på er i forvejen en framesite
og det arbejder ikke særligt godt sammen da Outlook resultatet også er en
rammeside, ellers er den god nok.

jeg tænker lidt på noget ASP men er ikke særlig skrap til det er der ikke
noget prædefineret der kan rettes til??

MVH
Torben Olsen