TBA
Fra : Christian Muus

Dato : 02-03-01 14:17

Hej!

Hvad står TBA for?

Jeg har set det i mange musiksammenhænge. Bla. på Gaffas hjemmeside under
"Kommende udgivelser". Der står "tba" ud for mange af kunstnerne

Hilsen Christian

Fra : Preben Kvist

Dato : 02-03-01 14:21

"Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Hvad står TBA for?
To Be Announced

> Jeg har set det i mange musiksammenhænge. Bla. på Gaffas hjemmeside under
> "Kommende udgivelser". Der står "tba" ud for mange af kunstnerne

Det betyder så at titlen på det nye album endnu ikke er kendt eller at dato
for udgivelsen ikke er kendt

Fra : Ronja

Dato : 03-03-01 02:29

I nogle sammenhænge står tba også for "To Be Arranged"....

Fra : John Thomsen

Dato : 10-03-01 17:05

On Fri, 2 Mar 2001 14:16:34 +0100, "Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk>
wrote:

>Hej!
>
>Hvad står TBA for?

I en virksomhed jeg en gang arbejdede for stod det flere steder på
organisationsdiagrammer...
og betd såmænd blot: To Be Announced....

Venligst
John