Sangerinde søges...er det det rette forum ~
Fra : Michael Hendriksen

Dato : 19-11-02 02:47

Se emne...
__________________________________________________________________ Michael
Hendriksen ICQ#: 174904962 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 19-11-02 07:28

Prøv at poste i dk.kultur.musik.produktion i stedet. Det tror jeg giver
mere.

Men nyhedsgrupperne giver ikke meget respons i forhold til DBA, Aage,
Soundcheck, Fajabefa osv. (Taler af erfaring).

mvh
Kåre

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-11-02 15:32

"Kåre Kjeldsen" <eva.kaare@get2net.dk> wrote in message
> Men nyhedsgrupperne giver ikke meget respons i forhold til DBA, Aage,
> Soundcheck, Fajabefa osv. (Taler af erfaring).

Ja, især Aage giver masser af respons. Men er han ikke en del af
nyhedsgrupperne?

Undskyld, kunne ikke lade være

/Nikolaj

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-11-02 18:23

"Michael Hendriksen" <michael.hendriksen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Se emne...
> __________________________________________________________________ Michael
> Hendriksen ICQ#: 174904962 Current ICQ status: + More ways to contact me

Nej her kun folk der brokker sig over hende du finder

Hilsen Benny

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-11-02 19:05

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ddbc4f3$0$18408$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
´
> Nej her kun folk der brokker sig over hende du finder
>
> Hilsen Benny

Ja, det vil faktisk være bedre at kigge i vejviseren efter en sangerinde.
Denne nyhedsgruppe hed tidligere "dk.ukultur.næseringspygmæ-brokhoveder.dk".
Senere skiftede den navn til "dk.kultur.tæppebank". I den sidste tid har den
temmelig misvisende heddet. "dk.kultur.musik".