MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Messenger logger ikke på
Fra : Mose

Dato : 19-11-02 00:27

Min Windows Messenger logger ikke på automatisk - hvorfor ikke ?

Før hen var det sådan, at Messenger loggede automatisk på når maskinen
startede, men det er den holdt op med.

Nu står den bare nede i proceslinien og siger, at den ikke er logget på.
Klikker jeg på den foreslår den mit standard-login og vælger jeg dette
logges der på uden problemer.

Jeg mener, at have været inde og checke alt i indstillinger osv.

Jeg kører nyeste version af Windows Messenger og XP Prof med SP1.

Nogle gode ideer ?

Mose

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 19-11-02 03:26

Hej Mose,

1) Start med at logge af
2) dobbeltklik på msn (logget af) ikonet nede på proceslinien
3) tryk på optionen der hedder ""klik her for at logge på som en
adnen......."
4) skriv dit loginnavn/adg.kode
5) !!!!!!!vælg så HER at sætte flueben i "log mig på automatisk"!!!!
6) vupti

næste gang vil du automatisk logge på med det indtastede bruger-id

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Mose

Dato : 19-11-02 16:32

Tak for svaret - men jeg fik altså ikke en "vupti" ... det løste ikke
problemet

Er der andre, der har et forslag så er jeg klar......

Mose

Fra : Mose

Dato : 19-11-02 18:05

Så fandt jeg selv svaret ....

Jeg skulle bare bruge min ven Google ... og han sagde:

Afinstaller Messenger med kommandoen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

og geninstaller programmet - så kører det igen ....

Mose