MS Windows
briani 27239
"Vis skrivebord"
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 18-11-02 23:46

Hej, kan jeg få en af jer venlige personer til at smide en mail med "Vis
skrivebord" genvejen fra WinXP Pro DK vedhæftet... min Hurtig Start menu er
crashet, og den ka ikke sparkes liv i igen - og jeg SAVNER min "vis
skrivebord"

puttitat@adslhome.dk

på forhånd tak.

// Troels

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 18-11-02 23:51

In news:3dd96dd0$0$118$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Troels Plougmann Olsen <puttitat@adslhome.dk> typed:

Jeg kom også til at slette den på et tidspunkt, men så installerede jeg SP1
på maskinen, og derved dukkede den op igen.
Derefter slettede jeg SP1 igen... og den var der stadig

Hilsen/Best regards
Rasmus Hauge
www.8700unlock.dk
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-11-02 23:59

Troels Plougmann Olsen skrev bl.a.:

> [...]
> "Vis skrivebord" genvejen fra WinXP Pro DK vedhæftet... min Hurtig
> Start menu er crashet, og den ka ikke sparkes liv i igen - og jeg

Er sendt.

Den er godtnok fra en engelse WinXP, men det burde ikke have noget at sige.

På min PC lå den i:
"C:\Documents and Settings\Lars\Application Data\Microsoft\Internet
Explorer\Quick Launch"

Hvis du kikker i filen (Show Desktop.scf) med Notesblok, kan du se at det
bare er en tekstfil, hvor der står:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

.... så simpelt er det

--
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-02 00:23

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> crashet, og den ka ikke sparkes liv i igen - og jeg SAVNER min "vis

"C:\Documents and Settings\Mig selv\Skrivebord\Vis skrivebord.scf"