Forenings-groupware ?
Fra : Michael Sidenius

Dato : 18-11-02 23:46

Hej,

Kan nogle give mig pointere til noget PHP/SQL/Apache/Linux baseret
groupware, lidt a'la GroupCare, dvs med:

- Adressebog,
- Gruppeopdeling (f.eks bestyrelse, medlemmer mm)
- Mail lister (og arkiv af mailliste korrespondance)
- Kalender med mail notifikation mm
- Gerne integration af "The Gallery"

Har kikket en del rundt og fundet mange CMS, bl.a PostNuke mf, men synes
ikke de passer helt. De minder mest af alt om "avis web-sites", eller
diskutionsforum.

Det skal køre på egen server, og lidt tilretning/system administration er
intet problem, jeg ønsker blot ikke at opfinde hjulet en gang til, derfor
spørgsmålet.

PTH,

Michael

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-11-02 23:50

On Mon, 18 Nov 2002 23:46:11 +0100
"Michael Sidenius" <michael@sidenius.FJERNMIG.org> wrote:
> [...]
>
> Det skal køre på egen server, og lidt tilretning/system administration
> er intet problem, jeg ønsker blot ikke at opfinde hjulet en gang til,

kig på phpgroupware. Det er rigtigt lækkert og i rivende udvikling.
De er lige nu ved at holde store bughunt uger så de fleste fejl er ved
at være væk (og samtidig er integrationen blandt de forskellige dele ved
at være perfekt).