MS Windows
briani 27239
Software til backup på CR-RW?
Fra : SA

Dato : 18-11-02 22:57

Hej NG.

Håber dette den korrekte gruppe at stille dette spørgsmål, ellers så FUT mig
venligst et andet sted hen.

Jeg har prøvet programmet Backup Now(http://www.ntius.com/), men synes
programmet fejler ret tit.

Mit behov er daglig backup af ca. 10MB data, hvor det er en incremental
backup jeg tager. Derfor skal programmet kunne indstilles til dette.

Her I nogle forslag til et godt backup program - skal køre på Win XP Pro?

På forhånd tak

/SA

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-11-02 00:05

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> backup jeg tager. Derfor skal programmet kunne indstilles til dette.
>
> Her I nogle forslag til et godt backup program - skal køre på Win XP Pro?

Hvis det blot er en direkte kopiering af data til cd, så burde du kunne gøre
det med Nero brænderprogrammet.
Når man brænder data med Nero og lader brændingen stå åben, så vil den næste
gang du isætter mediet og beder om en ny brænding, selv gå ind og
kontrollere om der er kommet nyt i de mapper, som man tidligere har brændt
kopi af.
Så hvis det er fra samme mapper hver gang, burde det kunne klare det.

Kurt

Fra : Leony

Dato : 19-11-02 10:17

http://freebask.homestead.com/bask.html