Slettet??!!
Fra : Søren Lange

Dato : 02-03-01 13:03

Nogen der kan komme med en god forklaring på hvor mit indlæg er forsvundet
henne, havde et 160 liters akvarie til salg....

--

MVH.:
Søren Lange

Fra : Lars Ninn

Dato : 02-03-01 13:50

Prøv at annoncere i rigtig gruppe : dk.marked.privat.dyr.akvarium er et
godt sted at indrykke din annonce.

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-03-01 18:16

"Søren Lange" <soeren-lange@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Nogen der kan komme med en god forklaring på hvor mit indlæg er forsvundet
> henne, havde et 160 liters akvarie til salg....

Et gæt : Der er en eller anden, der har afryddet meddelelsen. Vedkommende
har måske fundet dette enklere end at starte en diskussion om annoncering.
Det er svjv. ikke i overensstemmelse med netiketten at afrydde.

mvh
Jan

Fra : Søren Lange

Dato : 03-03-01 10:02

Nej mener jeg jo ikke det er på andre NEWS......
Når man har et akvarie til salg, skulle denne gruppe da lige være sagen,
salg af akvarie hører jo under fritid, dyr og akvarie, ELLER???!!!
...OG JA, det hører også til under MARKED, men det udelukker íkke andre, hvis
man starter en sådan gruppe som denne må man finde sig i at det nok også er
her folk med interesser for køb og salg hører til, simple!!

Fra : ole larsen

Dato : 03-03-01 10:48

Søren Lange skrev i meddelelsen <_n2o6.126$m9.9192@news101.telia.com>...
> [...]
>man starter en sådan gruppe som denne må man finde sig i at det nok også er
>her folk med interesser for køb og salg hører til, simple!!

Ja, simple - købs-og salgannoncer er IKKE tilladt her, men hører hjemme
under "marked" - derfor hedder det marked.
Prøv www.usenet.dk hvis du er i tvivl eller hvis du vil vide lidt om hvordan
tingene fungerer på usenet.
Der vil du også kunne finde ud af at disputs om dette ikke hører hjemme i
denne gruppe, men evt. på
admin.netikette.
Ole

Fra : Søren Lange

Dato : 03-03-01 11:36

I don't care, man smider sgu da ikke bare en annonce ud uden at skrive til
"indlægger". DET ER VIST NOGET DU KAN LÆSE OM PÅ NETETIKETTE!!! Eller tager
jeg fejl?

Fra : Jan Boegh

Dato : 03-03-01 13:29

> I don't care, man smider sgu da ikke bare en annonce ud uden at skrive til
> "indlægger". DET ER VIST NOGET DU KAN LÆSE OM PÅ NETETIKETTE!!! Eller
tager
> jeg fejl?

Ja

FUT: dk.ørkesløs_diskussion

Fra : ole larsen

Dato : 03-03-01 14:19

> [...]
>"indlægger". DET ER VIST NOGET DU KAN LÆSE OM PÅ NETETIKETTE!!! Eller tager

Du er vist lidt for langt fremme nu:
Du beskylder mig implicit for at have afryddet. Det har jeg IKKE - og det
kan bevises. Derimod er jeg den første på gruppen, der har vejledt dig
korrekt, men det behøver du ikke takke mig for.
Din generelle fremfærd i øvrigt tyder på at du måske selv har kludret i
fremsendelsen ?
Og du gider ikke respektere at diskussionen IKKE foregår på akvariumgruppen
som oplyst.
Og så råber du højt - måske skulle du alligevel prøve at lære lidt om
netikette på www.usenet.dk som jeg foreslog.
Og ja, du tager fejl på flere punkter.

Dette er efter bedste evne XFUTTET til dk.admin.netikette hvilket betyder,
at evt. svar fremkommer dér.

Ole

Fra : Søren Lange

Dato : 05-03-01 11:25

Beskylder ikke dig for noget med at slette, mente bare at du ikke var enig i
at man ikke bare sletter et indlæg som først får lov at ligge i gruppen i 4
dage hvorefter den blev slettet uden at fortælle mig noget. Undskylder da
lige hvis du føler dig overfaldet, ikke meningen, håbede på at den der uden
varsel bare har slette mit indlæg, ville læse med på det jeg havde skrevet,
og måske ville tilkendegive sig.....Sorry Ole.....no affence to U...

Fra : Allan Godsk Larsen

Dato : 05-03-01 12:40

Hej Søren

Hvis du bruger Outlook Express så prøv at kigge under Funktioner -
Indstillinger... - Vedligeholdelse. Her kan du indstille, hvor mange dage du
vil gemme en læst meddelelse. Standart indstillingen er 5 dage, så mon ikke
det er forklaring på "problemet".

Rent faktisk tror jeg ikke andre kan slette en meddelelse fra en
nyhedsgruppe...(?) Ikke engang selvom den er fejlplaceret.

KH Allan

Fra : Søren Lange

Dato : 05-03-01 15:27

Er godt klar over hvorledes outlook virker, er programmør......
Og jo, den der starter gruppen kan slette en hvilken som helst meddelelse...

--

MVH.:
Søren Lange

Fra : Timo Jensen

Dato : 07-03-01 21:19

> Er godt klar over hvorledes outlook virker, er programmør......
Glimrende, så kan du måske også læse lidt på www.usenet.dk, hvorledes usenet
fungerer *s*

> Og jo, den der starter gruppen kan slette en hvilken som helst
meddelelse...
" Den der starter gruppen"?
Som regel er det TeleDanmark der "starter" gruppen. Brugerne kommer blot med
forslag til regler for en gruppe, f.eks. har *brugerne* besluttet at
køb/salg-annoncer hører til i dk.marked.-hierarkiet, og *kun
der.
Enhver kan slette andres indlæg, det er ikke et problem af uoverkommelig
størrelse, for en med en smule indsigt (f.eks. en programmør *G*).

FUT: dk.admin.netikette

--
Timo Jensen