MS Windows
briani 27239
Mapper dukket op i XP...
Fra : Gakster

Dato : 18-11-02 22:32

Min HD er partitioneret i 2 dele med xp på c: og programmer, spil, etc. på
d:. På mit d-drev er der nu dukket 2 mapper op, som jeg ikke kan slette
eller i øvrigt gøre noget som helst ved. Den ene hedder '2d22e36625facdc7c'
og den anden 'ba4a95879'. De indeholder begge 2 undermapper: 'update' og
'download', og ifølge windows fylder de alle 0 byte. Jeg har prøvet fjerne
dem i windows og i recovery console uden held.

Nogen der har været ude for noget lignende ??

Martin Bak

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 19-11-02 16:47

Det er de mapper, som Windows XP oprettede under installation af SP 1.

Mvh,
OFUK