Hvorfor kan jeg ikke fortsætte i GTA3??
Fra : Danish Bacon

Dato : 18-11-02 22:18

Når jeg prøver at loade et gemt spil i GTA3 hænger computeren bare, og der
sker ikke en dyt.
Nogen der har prøvet noget lignende og fandt en løsning??

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-11-02 00:32

"Danish Bacon" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg prøver at loade et gemt spil i GTA3 hænger computeren bare, og
der
> sker ikke en dyt.
> Nogen der har prøvet noget lignende og fandt en løsning??

Det er der. De fandt et fix til deres crackede version. Der var sågar
nogen der købte spillet for at undgå disse problemer, og sikre
udviklernes fremtidige interesse i at lave interessante spil til dig og
mig.

- Martin

Fra : Danish Bacon

Dato : 19-11-02 21:45

crack? Hvilken crack og hvorfra???

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 19-11-02 10:05

> Nogen der har prøvet noget lignende og fandt en løsning??

hehe, ja den er godtnok træls. Det er en fejl der opstår i den crackede
version af GTAIII. Der er ikke meget andet at gøre end at købe spillet.

Rabbit

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 19-11-02 11:19

"Danish Bacon" <delfol@kvalme.dk> wrote in message
> Når jeg prøver at loade et gemt spil i GTA3 hænger computeren bare, og der
> sker ikke en dyt.
> Nogen der har prøvet noget lignende og fandt en løsning??

Dersom min computer slår seg av ved "hibernate", får jeg dette problemet.
Dersom jeg restarter maskina en gang er alt i orden igjen.

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 20-11-02 14:30

Danish Bacon wrote:

> Når jeg prøver at loade et gemt spil i GTA3 hænger computeren bare, og der
> sker ikke en dyt.
> Nogen der har prøvet noget lignende og fandt en løsning??

Hvis du rent faktisk har en original version, så prøv at slå "frame
limiter" og "frame sync" til i display options menuen. Det hjalp for mig
når spillet pludseligt begynder at hænge ved indlæsning af gemte spil,
selv om det virkede fint tidligere i spillet.

/Jacob