Opdeling af akvarie
Fra : Henrik

Dato : 18-11-02 21:59

Hej

Jeg har nu fået fem nye black molly unger (igen, de yngler jo som rotter de
2), men det tager en krig før de bare bliver nogenlunde store, så de kan
sættes ud blandt mine 10-15cm høje scalarere uden at de bliver levende føde.

Jeg benytter en fødekasse men kunne godt tænke mig at dele mit akvarie mere
op permanent, så de fik lidt mere plads, men hvordan kringler man lige den ?

Det er et 160L akvarie og jeg havde forestillet mig noget med en net (der
skal stadig være cirkulation, så en hel glasplade kan ikke bruges) som gik
fra glasset foran og over til bagvæggen, men hvordan sætter man sådan et net
fast så de små unger ikke bare svømmer uden om det ?

Eller er der andre forslag ?

Mvh
Henrik

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 18-11-02 23:33

Hvad med et lille 30L+ akvarie som evt. kunne stå under dit nuværende
akvarie?

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Henrik

Dato : 18-11-02 23:47

"Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message
> Hvad med et lille 30L+ akvarie som evt. kunne stå under dit nuværende
> akvarie?

Mjaaa, det havde jeg også overvejet, men så skal jeg jo til at købe sådan et
+ en masse tilbehør og det koster jo alt sammen $$$$$.

Mvh
Henrik

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 19-11-02 10:32

Jeg har et akvastabil 54L(eller det 63?) inkl bord som du man få for 200,-

Befinder sig i Århus

Fra : Torben Lundvall

Dato : 19-11-02 09:44

Hej Henrik

Nej Black Molly er ikke blandt "hurtigvokserne", men man kan jo også godt
stille det spørgsmål om det er rette sted til dem blandt Scalarer...

Du er vel bare kommet til akv. nr. 2...det som kommer lige før akv. nr
3,4,.....

Mvh
Torben

Fra : Christian Hinløv

Dato : 19-11-02 17:13

"Torben Lundvall" <lundvall@post4.tele.dk> wrote in message
> Du er vel bare kommet til akv. nr. 2...det som kommer lige før akv. nr
> 3,4,.....

Ja, det er som gift!
Min søn HAR lært at sige at "far er fisketosse" :)

Christian H