sewatec.de køb på denne side
Fra : Søren B Rasmussen

Dato : 18-11-02 21:21

Hej
Jeg får at vide under "ny kunde" neu kunde anmelden, at min email adresse
ikke er OK.
Min email adresse er ok, og jeg har også forsøgt med de 2 andre jeg har på
arbejde.
Er der andre der har købt på denne side ? Eller tilmeldt sig ?
Jeg kunne godt tænke mig hvis der var andre der har erfaring med Sewatec.

På forhånd tak

Mvh

Søren B Rasmussen

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 18-11-02 21:47

Har ikke købt endnu, men hvis "vi er flere" fra DK der bestiller var det
måske billgere at gøre det sammen?

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-11-02 23:54

Thomas Schreiber - stall.dk <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:arbjk7$sib$1@sunsite.dk...
> Har ikke købt endnu, men hvis "vi er flere" fra DK der bestiller var det
> måske billgere at gøre det sammen?

Det er nok minimalt hvad der er at spare på at slå flere køb sammen.
Fordi at det jo muligvis skal sendes videre med post danmark.

Tilgæld kan der være noget at spare ved at bruge denne adresse

http://www.aquaristikshop.de/

Der får man nemlig procenter når man køber over et vis beløb, ca 80 Euro,
får man 3 % rabat,
og yderlig 2 % hvis man bataler med plastikkort.

Carsten

Fra : Søren B Rasmussen

Dato : 19-11-02 00:16

"Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> Har ikke købt endnu, men hvis "vi er flere" fra DK der bestiller var det
> måske billgere at gøre det sammen?

Det jeg gerne ville vide var om der var nogle der havde købt, eller ikke har
problemer med at registrere sig ?

Det er da muligt, at vi kan få noget rabat, el.lign. Jeg kan da prøve at
spørge dem imorgen.

Mvh

Søren